Dolgozók százait helyezi át az SK az egyik komáromi akkugyárából a másikba
Azt egyelőre nem tudni, mi lesz az SK On üzemének sorsa, ahonnan több mint 500 dolgozó távozik.
Azt egyelőre nem tudni, mi lesz az SK On üzemének sorsa, ahonnan több mint 500 dolgozó távozik.
Január óta mintegy két tucat nyugdíjaskorú munkavállalótól vált meg a Budapesti Közművek – derült ki a vállalat HVG-nek küldött tájékoztatásából. Információink szerint rajtuk kívül aktív dolgozókat is elküldtek. Az indoklás szerint a több cég összeolvadásából létrejött vállalatnál megváltozott a szervezeti és működési szabályzat, ehhez pedig hozzá kellett igazítani a személyzeti struktúrát is. Sokan ugyanakkor sérelmezik, hogy nehezen pótolható embereket szakembereket küldtek el, ráadásul mindezt több hónap alatt, így nem kellett csoportos létszámleépítést sem bejelenteni. A vállalat szerint új embereket is felvettek, ezáltal csoportszinten nem változik a létszám.
Fideszes körökben sem lehet valami vonzó a propaganda: a kormánybarát nagy hírportálok nézettsége a közpénzből fizetett Facebook-hirdetések és a mind gyakoribb vezetőcserék, tulajdonosváltások ellenére is esik. Ez is szerepet játszhatott abban, hogy a Fidesz átstrukturálja sajtóját, és az online térben erősítene harcosaival.
Orbán Viktor elégedetlen a kormánymédia teljesítményével, kivéve a Megafont, őket szereti.
A kiadáscsökkentések és átszervezések hatalmas elbocsátási hullámot indítottak az európai autóiparban, amelyet egyszerre több probléma sújt: 2035-re teljesen át kellene állnia az elektromos autók gyártására, miközben visszaesett a kereslet e járművek iránt. A kínai gyártók egyre nagyobb konkurenciát jelentenek Európában, de még ennél is nagyobb baj, hogy a régi nagy autómárkák rohamosan szorulnak ki a kínai piacról.
Komoly átszervezés várható, ám a részletek még nem ismertek.
Jelentős, leépítésekkel tűzdelt átszervezést hajt végre a Microsoft, leáll egy játék fejlesztése is.
A cég részvényei több mint 1 százalékot estek a veszteségről és a létszámleépítésről szóló bejelentést követően.
A helyjegyek másodosztályon a nem InterCity minőségű szolgáltatás esetén változatlanul 300 Ft-ba fognak kerülni.
A Corvinus Alkalmazotti Tanácsának levele szerint kirúgásokkal és átszervezésekkel a félelem kultúráját honosítja meg az intézmény vezetése.
Csökkentek a megrendelések, ezért átszervezés és leépítés jön a cégnél.
A szülők és feltehetően a tanárok feje fölött döntötte el a tankerület, hogy bezárják a makói Bartók Béla zeneiskolát, a gyerekeket pedig másik, új épületbe költöztetik. A szülők tiltakoznak az átszervezés ellen, ők azt sem értik, hogyan férne el az új épületben annyi gyerek, amennyi a régibe járt.
A gazdasági rovatot összevonják a Napi.hu-val, egy főszerkesztő-helyettes pedig főszerkesztő lesz – igaz, nem az Index.hu-nál.
Az Mfor szerint „stratégiailag kevésbé releváns cégek” tűnnek el a hálóból vagy olvadnak be máshova.
Azt még nem tudni, hogy az átszervezésben érintett 700 munkavállaló közül hányan kapnak majd új munkakört és hányan távoznak a cégtől.
Már a második nagy átszervezés fejeződik be a Volánbusznál, de a közlekedők a gyakorlatban ebből szinte semmit sem vesznek majd észre. Az egységes menetrend bevezetésében, ami az ingázók életét valóban megkönnyítené, semmilyen előrelépés nincs.
Hivatalos közlés szerint a leépítés az "előző vezetés negatív öröksége".
A 24 Volán-társaságot 7 közlekedési központtá alakították át 2012 és 2015 között, most a 7 szervezetből a Volánbusz vezetésével egyet gyúrnak, áll a minisztérium közleményében.
Egy projektvezető és egy szakmai igazgató is távozott, az Index forrásai szerint elképzelhető, hogy átszervezik az ÚNK-t.
Napjainkban a hallgatás értékét alulbecsüljük, és többre tartjuk a beszédet a hallgatásnál. A cselekvést részesítjük előnyben, eltekintünk azonban azoktól az alapvető információktól, amelyek a saját helyzetünk és az előttünk álló kihívás mélyebb megértését biztosítanák.