Harmincezer eladás esett ki tavaly az újautó-piacról
Közel 20 százalékkal csökkent a piac mérete az elmúlt évben az egy évvel korábbihoz képest.
Közel 20 százalékkal csökkent a piac mérete az elmúlt évben az egy évvel korábbihoz képest.
A biztató szeptemberi hónap után ismét jelentősen csökkent a forgalomba helyezett új személyautók száma az Európai Unióban.
Alig vannak vevők, a gyárak leállása miatt pedig nagyon nehéz egyedi megrendelésű új autókat kapni. Aki viszont hajlandó raktárkészletből választani, jól járhat.
Igen érdekes módozatai kezdenek kialakulni a személyes találkozások helyettesítésének.
Nagyon telített az elmúlt évek dömpingje miatt a használt autók piaca, de – elsősorban az új autók drágulása miatt – még mindig van benne tartalék.
Látszik, hogy a bajok most a nagy nyugati piacokon vannak, így hiába is teljesít a mi régiónk még szépen.
Nem mindig 80-nal vánszorognak a kamionok sem.
Egy olyan hagyományos brit márkánál, mint a Land Rover és Range Rover, fontos a jó vérfrissítés, hogy életképes, friss génállomány kerüljön a házba. Az új stílust képviselő elegáns Range Rover Velar lehet a márka új királynője.
A benzinüzemű kocsik térnyerése miatt a palládium drágább lett a platinánál.
Közel húsz százalékot esett a piac, amely korántsem egyenlő mértékben viselte meg a szereplőket.
A Kia Riótól a Suzuki Vitarán és a Ford Mondeón át a Mercedes S-osztályig nézték meg tizenhat kategóriában, mennyiért kínálják Magyarországon az új autókat.
Németországban arról kellene gyorsan dönteti az autóipari szövetség szerint, hogy milyen ösztönzőkkel tudnák mihamarabb feltámasztani az újautó-piacot, ami újra beindíthatná a gazdaságot is.
A kereskedők remélik, hogy a drasztikus visszaesés csak rövid távú lesz, így a második félév valamennyire képes lesz kompenzálni.
A tavalyi év negyedik negyedévében folytatódott a dízelek hanyatlása az uniós újautó-piacon, miközben az elektromos autók egyre komolyabb eladásokat generálnak.
Szinte minden nagy tagállamban jelentős mértékben nőtt a forgalomba helyezett új gépkocsik száma az elmúlt hónapban.
Részben ez az oka, hogy száguld az új autók piaca.
9,1 százalékkal nőtt összességében az új autók eladása Németországban, elsősorban a dízelüzemű járművek iránti kereslet újjáéledése miatt.
A magánszemélyek körében legnépszerűbb modellek – jellemzően kiskategóriás autók – első öt évükben átlagosan havonta 15 ezer forintot veszítenek értékükből.