Mészáros Lőrinc ismerőse megint jó nagyot szakított
Milliárdokért építhetnek egy 30 kilométeres utat Abony és Törökszentmiklós között Szíjj Lászlóék.
Milliárdokért építhetnek egy 30 kilométeres utat Abony és Törökszentmiklós között Szíjj Lászlóék.
A jelenleg bővítés alatt álló M2 egyik friss szakaszán elég furcsa módon próbálják az autósokat megóvni a veszélytől.
A magyarországi a közúthálózat bővítésére 2022-ig több mint 2500 milliárd forintot fordítanak - mondta az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) államtitkára az MTI tudósítása szerint.
Csúszás nélkül is 14 hónaposra tervezett felújítás kezdődhet tavasszal.
Itt a bizonyíték, hogy hiba van a mátrixban, különben máshogy hogyan sikerülhetett volna így egy magyar járda.
A munkálatok november végéig tartanak, addig lezárnak és egyirányúsítanak egy-egy utcát.
Így kettő helyet három forgalmi sávot használhatnak majd a pályán közlekedők, míg délen tartanak a felújítások.
Az után döntöttek a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztőnél a káoszt okozó útlezárásról, hogy megtudták, a Magyar Közút is épp arra végez egy másik munkát.
Közleményében azt írják, hogy nem egyeztettek vele a munkálatok megkezdése előtt, most a HÉV járatsűrítésével és a helyi munkálatok elhalasztásával próbálkozik.
Két állami tulajdonú cég végez munkákat egymástól néhány kilométerre, emiatt tízezrek állnak a dugóban. Hiába tudják mindkét vállalatnál, mi történik, a helyzet nem fog változni, a bocsánatkérésnél sokkal többet nem kapnak a közlekedők.
Nem ért be a csepeli polgármester a Fővárosi Közgyűlés ülésére, egy út felújításának elhalasztását már az autójából facebookozva bejelentette.
Megvan az eredménye a nyári szünetben indult siófoki sztrádafelújításnak, több kilométeres a dugó.
A BM és az NGM pénzosztó pályázatán közel kétezer önkormányzat kért támogatást felújítási munkákhoz, végül mintegy háromszáz település között oszottak szét ötmilliárd forintot.
A Székesfehérvárt Dunaújvárossal összekötő 62-es út egy szakaszát több mint 3 milliárdért építették, az autósok mégsem látják hasznát.
Mindkét oldalon lesz a héten úgynevezett sávelhúzásos forgalomterelés, amíg dolgoznak a szakemberek, emellett több szakaszon tart még a korábban megkezdett felújítás. Nemcsak az utat hozzák rendbe, hanem szalagkorlátot javítanak és kaszálnak is.
BAH-csomópont, Erzsébet híd, Belváros, a 4-es, 6-os villamos vonala - ki tudja hányadszor -, az 1-es villamos jelentős szakasza. Közúti közlekedési csapdává tették idén nyáron is a fővárost.
A felújítási sorban felére vágták a költségeket a jövő évi költségvetésben. 20 milliárd jut majd az idei 40 milliárd helyett. Az új utak építése viszont felpörög jövőre.