Kemény időszak vár Óbudára, szétkapják a Flórián teret
Csúszás nélkül is 14 hónaposra tervezett felújítás kezdődhet tavasszal.
Csúszás nélkül is 14 hónaposra tervezett felújítás kezdődhet tavasszal.
Itt a bizonyíték, hogy hiba van a mátrixban, különben máshogy hogyan sikerülhetett volna így egy magyar járda.
A munkálatok november végéig tartanak, addig lezárnak és egyirányúsítanak egy-egy utcát.
Így kettő helyet három forgalmi sávot használhatnak majd a pályán közlekedők, míg délen tartanak a felújítások.
Közleményében azt írják, hogy nem egyeztettek vele a munkálatok megkezdése előtt, most a HÉV járatsűrítésével és a helyi munkálatok elhalasztásával próbálkozik.
Megvan az eredménye a nyári szünetben indult siófoki sztrádafelújításnak, több kilométeres a dugó.
A BM és az NGM pénzosztó pályázatán közel kétezer önkormányzat kért támogatást felújítási munkákhoz, végül mintegy háromszáz település között oszottak szét ötmilliárd forintot.
Mindkét oldalon lesz a héten úgynevezett sávelhúzásos forgalomterelés, amíg dolgoznak a szakemberek, emellett több szakaszon tart még a korábban megkezdett felújítás. Nemcsak az utat hozzák rendbe, hanem szalagkorlátot javítanak és kaszálnak is.
BAH-csomópont, Erzsébet híd, Belváros, a 4-es, 6-os villamos vonala - ki tudja hányadszor -, az 1-es villamos jelentős szakasza. Közúti közlekedési csapdává tették idén nyáron is a fővárost.
A felújítási sorban felére vágták a költségeket a jövő évi költségvetésben. 20 milliárd jut majd az idei 40 milliárd helyett. Az új utak építése viszont felpörög jövőre.
A brit University College London szakemberei egy új rendszernek köszönhetően nemcsak karbantartanák a város útjait, de a kátyúk kialakulását is megelőzhetnék.
A Budapest felé vezető oldalon útfelújítások zajlanak, ez okozza a fennakadást. A sor Herceghalomtól Tatabányáig tart.
A magyarországi a közúthálózat bővítésére 2022-ig több mint 2500 milliárd forintot fordítanak - mondta az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) államtitkára az MTI tudósítása szerint.
Az után döntöttek a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztőnél a káoszt okozó útlezárásról, hogy megtudták, a Magyar Közút is épp arra végez egy másik munkát.
Két állami tulajdonú cég végez munkákat egymástól néhány kilométerre, emiatt tízezrek állnak a dugóban. Hiába tudják mindkét vállalatnál, mi történik, a helyzet nem fog változni, a bocsánatkérésnél sokkal többet nem kapnak a közlekedők.
Nem ért be a csepeli polgármester a Fővárosi Közgyűlés ülésére, egy út felújításának elhalasztását már az autójából facebookozva bejelentette.
A Székesfehérvárt Dunaújvárossal összekötő 62-es út egy szakaszát több mint 3 milliárdért építették, az autósok mégsem látják hasznát.