szerző:
hvg.hu

A szivárvány azért marad.

Üdítős üvegek veszik át a hetero- és homoszexuális párok helyét a Coca-Cola reklámkampányában, de a szivárvány marad. A cég közleményben adott hírt arról, hogy a Sziget Fesztiválhoz időzítve új plakátokkal hirdetik a #loveislove kampányukat. Szerdától a Szigeten és a hirdetési felületeiken is a szivárvány címkével ellátott palackok láthatóak. A limitált szériás termékeket kizárólag a fesztiválon lehet majd kapni.

©

A Coca-Cola kampánya nagy vihart kapott az elmúlt napokban. Boldog István fideszes képviselő bojkottot hirdetett a Coca-Cola ellen a melegbarát plakátok miatt. A Hit Gyülekezete petíciózásra buzdított. A Pesti Srácok pedig új szintre emelte az érzéketlenséget.

A Coca-Cola a hét elején a támadások ellenére ragaszkodott a plakátokhoz. Azt írták, hogy a cégnél hisznek abban, hogy „mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Hiszünk abban, hogy mind a hetero-, mind a homoszexuálisoknak joga van azt a személyt és úgy szeretni, ahogy nekik a legjobb.”

Kérdéseinkre a Coca-Cola közölte, hogy a kampányt eredetileg is így tervezték. A kampány első hete volt a pároké, a második héttől pedig a szivárványos címkés palackoké. Azt írták, sikeresnek gondolják az értékeik közvetítését a plakátok segítségével: „Kampányunkkal értékek és emberi jogok mellé állunk, így elveinknek és értékrendszerünknek megfelelően támogatjuk az elfogadást, azt a szemléletet, hogy az emberek egyenlőek”. Arra a kérdésünkre, hogy a Sziget után visszakerülnek-e a most lecserélt plakátok, azt mondták, az eredeti terveiknek megfelelően, augusztus közepéig, a fesztivál végéig tart a kampány.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
hvg.hu Élet+Stílus

Mégis, hogy merészelik? – reklámok, amelyek a Coca-Cola plakátjainál is nagyobbat szóltak

Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak. Ügyes és félresikerült, bátor és botrányos, de az embereket minden esetben erősen megmozgató reklámokat gyűjtöttünk össze.

Fegyelmi jogkörével élt Handó Tünde a bírósági listázás miatt

Fegyelmi jogkörével élt Handó Tünde a bírósági listázás miatt

Motorcsónakbalesetben halt meg az ismert lengyel filmproducer

Motorcsónakbalesetben halt meg az ismert lengyel filmproducer

Így előzhetjük meg, hogy a gyerekeinket bántsák a neten

Így előzhetjük meg, hogy a gyerekeinket bántsák a neten

Most szaladjon a strandra, ha még napozni akar ezen a nyáron

Most szaladjon a strandra, ha még napozni akar ezen a nyáron

Macron az amazonasi erdőtűzről: Ég a házunk!

Macron az amazonasi erdőtűzről: Ég a házunk!

A beidézett ellenzéki politikusok szerint törvénytelen Hassay Zsófia feljelentése

A beidézett ellenzéki politikusok szerint törvénytelen Hassay Zsófia feljelentése