szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az incidensről felvétel is készült, amit aztán megmutattak neki.

A spanyol Gran Hermano című tévés műsor (ez az ottani Big Brother) egy szereplője megerőszakolta a játékostársát, a 26 esztendős Carlota Pradót – állítja a sértett a People magazin szerint.

Az incidens még 2017-ben történt, de nagyobb visszhangot csak most, a felvételek kiszivárgása után kapott. A People szerint a felvétel soha nem került adásba, habár az El Confidencial című spanyol megszerezte a jelenetet, amelyet Prado állítása szerint meg is mutattak neki a műsorkészítők.

A nő azt állítja: egy este erősen beittak, így cselekvőképtelen volt, amikor játékostársa, José María López megerőszakolta. A férfi először segíteni akart a nőnek, így bevitte a hálószobájába. Az ágyra fektette, amikor Prado szerint előbb kikezdett vele, majd az egyértelmű visszautasítás ellenére szexuálisan bántalmazta őt.

Prado azt is állítja, hogy a műsorkészítők másnap behívták a riportszobába, ahol arra kényszerítették, hogy a támadásról készült felvételt végignézze. Prado ezután elsírta magát. Az állítólagos támadót, a szintén 26 éves José María Lópezt később eltávolították a műsorból, de annak okát nem közölték.

Prado az El Confidencial újságnak felháborodva beszélt arról is, hogy a producerek felelőtlen módon kezelték a szituációt, miközben bizonyítékuk volt a bántalmazásról. Prado eddig nem vallott játékostársa ellen, így a nyomozók sem tudnak mit kezdeni az üggyel.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Csatlós Hanna Kult

„Attól zengett a média, hogy az elkövető hányszor és hova nyúlt be, miközben nem ez a lényeg”

Egy zeneiskola idős karmestere zaklatja a 14 éves csellista lányt. Nagy Zoltán első nagyjátékfilmje, a Szép csendben az első olyan magyar film, amely megkapta a Me Too mozgalom láthatatlan hitelesítő pecsétjét, hiszen a produkció már a poszt-Weinstein- és a poszt-Marton László-érában született. Mivel témája megint nagyon aktuális, a filmre nagy figyelem irányul, de a kritikai fogadtatás elég vegyes. Például azért, mert bármennyire is indokolná a téma, és számítana rá a néző: az alkotásban nem látunk illetlen helyekre eltévelyedett ujjakat, nincs erőszakos bugyiráncigálás, nincsenek obszcén szavak. Hogy miért nem, arról Nagy Zoltán rendezővel beszélgettünk.