Varga Mihály elárulta, mennyibe fog kerülni a nyugdíjemelés
Közben megjelent a közlönyben is a rendelet.
Közben megjelent a közlönyben is a rendelet.
Hétfőn este megszületett a régóta várt kompromisszum a magyar uniós források ügyében, erről Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és Navracsics Tibor területfejlesztési miniszter tájékoztatta a sajtót.
Ugyan sok részlet még várat magára, de már az EU és a magyar kormány közötti megegyezés első híreit is díjazták a piacok.
Az LNG, azaz a cseppfolyósított gáz szállítása különösen környezetromboló, akkor is, ha a tankerek bunkerolajjal mennek, és akkor is, ha maga a rakomány egy része hajtja azokat. Számos terv van a hajóüzemanyagok zöldítésére, de ez csak évek múlva indulhat meg érdemben, és ha nem áldozunk rá eleget – nagyon-nagyon sokat –, akkor a tengeri szállítás sohasem áll át kibocsátásmentes üzemanyagokra, a globális klímacélok elérésének esélyét pedig alaposan rontja.
A gazdaságkutató csak a mezőgazdaságban jósol növekedést, igaz, itt is egy jelentős visszaesés után.
Az import aránya a felhasználásban 26,4 százalék volt.
Januárban 12-13 százalékkal, júliusban egy további emeléssel 300 ezer forint fölé nőne.
A pénzpiaci befektetési alapokon keresztül a lakosságot fosztotta meg a magas hozamoktól a kormány a betétikamat-stoppal. Az inflációkövető lakossági állampapírok jó alternatívát kínálnak.
A legnagyobb arányban, a lakások 42 százalékában gázzal fűtenek Magyarországon. Ennél sokkal többet nehéz kihámozni a statisztikákból. Például az, hogy mennyi szemetet égetnek el fűtési célból, egyszerűen felbecsülhetetlen.
Egyik társaság sem tartotta be maradéktalanul a jogszabályi előírásokat, ezért büntetett a jegybank.
A nagykereskedelmi árak mérséklődnek, de nem tudni, hogy ebből mennyit lehet majd érezni a töltőállomásokon.
Az emberek kétharmada nehezebb helyzetről számolt be 2020 őszéhez képest, és csak azoknak nem romlott érezhetően a pénzügyi helyzete, akiknek volt megtakarítása.
Sok kávé fogyott, de végül problémák nélkül, a vártnál gyorsabban sikerült beolvasztani a Commerzbankot az Erstébe.
Az ársapka kivezetésével a lakosság elkezdte visszafogni a tankolásait, így ha az üzemanyag-ellátás még nem is tudott helyre állni, legalább a túlfogyasztás enyhül. Ez azonban csak részben vigasztalja a közúti fuvarozó szakma képviselőit, akik egyszerre továbbra is csak a tizedéig tölthetik a kamionok tankját, miközben pont most kéne sokkal többet hajtani a járgányt, hogy eleget tudjanak tenni az év végi csúcsszezon megrendeléseinek.
Olvasóink döntöttek arról, mi határozta meg a gazdaságot idén. Erről beszélgetünk majd a jövő héten.
Gyors zuhanással és ugyanilyen gyors korrigálással indította a forint a hetet.
Az Ipoteka Bank megvásárlására vonatkozó szándéknyilatkozat már tavaly szeptemberben megszületett, ám a szerződés aláírására mostanáig várni kellett.
A társaság külső pénzügyi segítségre számít.
Ennek ellenére nem csökkent a vásárolt energia mennyisége.
Valóban van olyan lista, amelyen a gazdasági szempontból az öt legsérülékenyebb ország között vagyunk, még ha nem is az egész világon. A forint is a világ leggyorsabban romló pénzei közé tartozik, az inflációs listán viszont az első húszba sem fértünk be. Megnéztük, mi történik olyan országokban, amelyeket nálunk is gyengébbként emlegetnek, de az is kiderült, hogyan előzhet le minket Burundi, és miért vezettek be Argentínában különadót a Coldplayre.