Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A polgári repüléstörténet egyszeri legnagyobb megrendelését kapta az Airbus cég a hétfőn megnyílt 49. párizsi légiszalonon.
Szerdai bejelentés szerint az indiai IndiGo fapados légitársaság egyszerre 180 Airbusra adott megrendelést. Ebből 150 az üzemanyag -takarékos A320neo. Az Airbus közlése szerint a 320-as család új generációja az A320neo, amely akár 15 százalékkal kevesebb üzemanyagot használ fel, mint a régebbi modell. A megrendelt Airbus repülőgépek együttes listaára 15,6 milliárd dollár. Arról nem érkezett információ, hogy milyen ütemben kapja meg az indiai légitársaság a megrendelt repülőgépeket.
Az IndiGo, amely India második legnagyobb belföldi utasszállítója, augusztusban zárja le működésének első öt évét, és ekkortól külföldre is indíthat járatokat. A cég először a 2005-ös párizsi repülőgép-szalon után került reflektorfénybe, amikor 100 darab A320-as megvásárlását jelentette be. A vállalatot Rakesh Gangwal irányítja, aki korábban a United Airlines vezérigazgatója volt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.