Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Ameddig nincs döntés, addig nem kívánok nyilatkozni új légitársaság alapításáról - közölte Déri Tamás, a Malév volt vezérigazgatója kedden.
Az MTI azért kereste meg Déri Tamást, mert a Népszava arról írt keddi számában, hogy ő állna annak a konzorciumnak az élén, amely egy új légitársaságot hozna létre. A Magyar Nemzet pedig Vécsei Mihályra, a Malért egyesület elnökére hivatkozva azt írta, hogy a Malért nem csak a Déri Tamás volt Malév-vezérigazgató nevével fémjelzett befektetői csoportosulással tárgyal, ugyanakkor az elnök megerősítette a lapnak, hogy a Tensi-csoport tulajdonosa több forgatókönyvet, dokumentumot bocsátott a rendelkezésükre.
Déri Tamás - utalva arra, hogy a sajtóban több elképzelésről is nyilatkoztak már - azt hangsúlyozta: összefogásra van szükség. A Malév volt vezérigazgatója a magyar nemzeti légitársaság február 3-án történt leállása után nem sokkal azt mondta: egy új légitársaságot a jelenlegi helyzetben kisebb flottával kellene létrehozni, és fokozatosan bővíteni a gazdaságos üzemelési méretig.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
Tovább aprítja az egykori akadémiai kutatóhálózatot a kormányzat.
A dollárral szemben kétéves csúcsot is döntöttünk.
Egymilliós ruhát és nyolcmilliós táskát vélt felfedezni.