Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Ameddig nincs döntés, addig nem kívánok nyilatkozni új légitársaság alapításáról - közölte Déri Tamás, a Malév volt vezérigazgatója kedden.
Az MTI azért kereste meg Déri Tamást, mert a Népszava arról írt keddi számában, hogy ő állna annak a konzorciumnak az élén, amely egy új légitársaságot hozna létre. A Magyar Nemzet pedig Vécsei Mihályra, a Malért egyesület elnökére hivatkozva azt írta, hogy a Malért nem csak a Déri Tamás volt Malév-vezérigazgató nevével fémjelzett befektetői csoportosulással tárgyal, ugyanakkor az elnök megerősítette a lapnak, hogy a Tensi-csoport tulajdonosa több forgatókönyvet, dokumentumot bocsátott a rendelkezésükre.
Déri Tamás - utalva arra, hogy a sajtóban több elképzelésről is nyilatkoztak már - azt hangsúlyozta: összefogásra van szükség. A Malév volt vezérigazgatója a magyar nemzeti légitársaság február 3-án történt leállása után nem sokkal azt mondta: egy új légitársaságot a jelenlegi helyzetben kisebb flottával kellene létrehozni, és fokozatosan bővíteni a gazdaságos üzemelési méretig.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.