szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nem sokkal azután, hogy a kormányfővel jó viszonyt ápoló nagyvállalkozó beszállt a köztéri reklámpiacba, megjött a törvénymódosító, hogy használni lehessen az út menti póznákat.

A parlament gazdasági bizottsága olyan törvénymódosítót nyújtott be, amely három év után ismét lehetővé tenné, hogy a villanyoszlopokon és telefonpóznákon reklámokat helyezzenek el – írja a napi.hu. Ezekkel 2012-ig a spanyol hátterű Esma foglalkozott, akkor azonban balesetveszélyesnek minősítették a reklámtáblákat, és a tevékenységgel a cégcsoportnak fel kellett hagynia.

©

Az Esma Zrt.-t áprilisban vette meg a Gar-Dam Zrt., és a Népszabadság akkoriban úgy tudta, hogy a társaság 30 százaléka annak a Garancsi Istvánnak az érdekeltsége, aki Orbán Viktorral jó kapcsolatokat ápol, például a Videoton fociklub tulajdonosa is. A törvénymódosító nem indokolja meg, hogy a balesetveszélyt újabban miért nem tartják lényegesnek, bár az is igaz, hogy a 2012-es törléskor sem támasztották alá, hogy a villanypóznákon függő táblák miért veszélyesek.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Szülői Hang: „Várjuk a nyitást, de nem bármilyen áron”

Szülői Hang: „Várjuk a nyitást, de nem bármilyen áron”

Száz nappal a tokiói olimpia előtt sem tudni biztosan, a járvány hogy alakítja át a játékokat

Száz nappal a tokiói olimpia előtt sem tudni biztosan, a járvány hogy alakítja át a játékokat

Minden eddiginél többe, 6,9 milliárdba került, hogy Mark Zuckerberg biztonságban legyen a járvány első évében

Minden eddiginél többe, 6,9 milliárdba került, hogy Mark Zuckerberg biztonságban legyen a járvány első évében