Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A múlt héten közzétett tervezet szerint Budapestet "prémium" európai fővárosként hirdetnék.
A turizmusfejlesztési stratégia szerint egy új márkaként, "Grand Budapestként" megy majd a nemzetközi piacra a főváros – hívta fel a fgyelmet a Napi.hu.
A kormány honlapján a múlt héten tették közzé a 2030-ig szóló Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégiát, amely egyelőre a társadalmi egyeztetés fázisában van. A tervezet szövege szerint a 2013-as "Think Hungary! – More than expected", vagyis a "Magyarország – felülmúlja a várakozásokat" kommunikációs stratégia nem hozta meg a várt eredményt, mert csak szezonális kampányként valósult meg, hosszú távon pedig nem folytatódott.
Ezúttal azonban országos szintű turisztikai márkát akarnának felépíteni Magyarországnak, és ezzel egyidejűleg egy új turisztikai márkarendszert is ki akarnak alakítani a különböző célpontoknak.
Budapestről azt írják, "a tömegturizmus erőltetése" helyett a vendégéjszakák számának korlátozott növekedésére hajtanak csak rá, és a minőségi, igényes, magas fajlagos költésű turistákra. Rövid távon, vagyis az első pár évben a cél a gyógyfürdőkön, múzeumokon, operán, koncerteken, kávéházakon, borbárokon és gasztronómián, vagyis "haute culture"-ön alapuló turizmus erősítése és a sokat költő turisták bevonzása. Mint írják,
fontos, hogy tudatos márkázással Budapestet történelmi szerepéhez méltóan pozicionáljuk, mint büszke, elegáns, élettel teli, „prémium” európai fővárost, megelőzve azt, hogy pusztán a „bulituristák” célpontjaként asszociáljanak rá. Jelentős fejlődési potenciál rejlik az orvosi turizmusban is.
Középtávon, 3-5 éven belül akarják megteremteni a "Grand Budapest" desztinációt és márkát, ami magába foglalná Budapesten kívül a környezetében található turisztikai célpontokat is, mint a Dunakanyar, Gödöllő, Etyek, Szentendre vagy Vác. Ezzel növelnék a Budapesten eltöltött időt, de építenének egy Kongresszusi Központot is, hogy a konferenciaturistákat is megpróbálják bevonzanai.
Hosszabb távon azt kéne elérni, hogy még tovább maradjanak Budapesten a turisták, és hogy a "Grand Budapest" márkanévbe integrálni lehessen az agglomeráción kívüli vidéki desztinációkat is.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Két óra alatt sikerült lehozni a férfit.
Az amerikai elnök a bűnözőknek is hadat üzent, miután egy kormányzati alkalmazottat támadás ért.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.
Vasárnap este történt a tragédia.