Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A kedvezőtlen időjárás veszélyezteti az észak-afrikai és dél-európai importot.
Támogatást kérnek a brit kormánytól az Egyesült Királyság agrárszakemberei, a megemelkedett rezsiárak ugyanis ellehetetlenítik számos zöldség, többek között a paradicsom, a paprika és az uborka termesztését. Ezeket a növényeket ugyanis egész évben üvegházakban tartják, ezek felfűtése pedig egyrészt felhajtja a termékek árát, másrészt sok esetben a termesztők eleve ki sem tudják fizetni számláikat – írja a SkyNews.
A másik megoldás, hogy importból töltik fel a zöldséges polcokat, a királyság legnagyobb beszállítóinak számító Spanyolországban és Marokkóban azonban a vártnál gyengébb a terméshozam az erős esőzések és a hideg időjárás miatt.
„A világ népességének folyamatos növekedése és a klímaváltozás hatására átalakuló éghajlati viszonyok miatt számunkra azt jelenti, lehetőségünk van és kötelességünk is a legjobban kihasználni óceáni éghajlatunkat” – mondta Minette Batters szakszervezeti vezető. Hozzátette, a globális folyamatok elleni harcnak fontos eleme a kibocsátás csökkentése is, ehhez is hozzájárulna, ha az élelmiszereket minél nagyobb arányban helyben termelnék és állítanák elő. Hangsúlyozta, azonnali és konkrét lépést várnak a döntéshozók részéről, ugyanis az élelmiszerellátás biztonsága nem garantált, és nem is szabad annak venni.Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.