Már a konyhában arcunkba tolják a reklámot

Az alábbi videón egy férfi teát rak fel a konyhában, ám mindezt egyfajta digitalizált valóságban teszi.

  • ingatlanmenedzser.hu ingatlanmenedzser.hu
Már a konyhában arcunkba tolják a reklámot

Az alábbi videón egy férfi teát rak fel a konyhában, ám mindezt egyfajta digitalizált valóságban teszi. Az alkotás azzal játszik, hogy milyenné válhat a jövőben az új, mediatizált fogyasztói társadalom, amelynek tagjait minden pillanatban terméküzenetek és reklámok bombázzák.

(via DesignBoom)

 

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.

„A továbbtanulás lenne a legfontosabb, de ez olyan kilátástalan, hogy meg se próbálom” – a Lázár Jánossal vitába keveredő fiatalt kérdeztük

„A továbbtanulás lenne a legfontosabb, de ez olyan kilátástalan, hogy meg se próbálom” – a Lázár Jánossal vitába keveredő fiatalt kérdeztük

Mintha személyes történetében mondaná fel a kormánypolitika kritikáját, olyanok Füle Zsigmond első tapasztalatai a munka világában. Ő az a 18 éves, bácsborsódi fiatal, aki keresztkérdéseket tett fel Lázár Jánosnak bajai fórumán, és panaszára, miszerint keveset keres, a miniszter úgy válaszolt: rossz helyen dolgozik.