szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az I.M.G. INTER MEDIA GROUP Kft.-vel kötött szerződést a Miniszterelnökség ahhoz a médiakampányhoz, amelyet hírek szerint az IMF-fel kötendő megállapodás előkészítéséhez indítanak. A megállapodást hétfőn tették közzé a kormányzati honlapon.

A kormányzati honlapon múlt csütörtökön jelent meg az a módosítás, amely szerint médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, médiagyártási, reklámügynökségi, valamint telemarketing- és online kommunikációs szolgáltatási feladatok elvégzésére köt vállalkozási szerződést a Miniszterelnökség hirdetmény közzététele nélkül induló tárgyalásos eljárással.

A közbeszerzési terv Mikecz Péter igazgatási ügyekért felelős helyettes államtitkár által jóváhagyott megváltoztatását azzal indokolták, hogy "Magyarország lakosságának tájékoztatása érdekében előre nem látható okból és rendkívüli sürgősséggel médiakampány megindítása vált szükségessé".

A hvg.hu kereste az ügyben múlt héten a kormányszóvivői irodát, de ott semmilyen információt nem adtak a kampány tartalmáról, indulási idejéről, egyéb részleteiről.

Az Index azt írta: a reklámcég feladata az lesz, hogy kampányában érzékeltesse, a valutaalappal kötött 2008-as megállapodás nem volt jó az országnak, de az Orbán-kormányé már jó lesz.

Kifejezések, amelyekkel "az emberek könnyen tudnak azonosulni"

A kormányzati honlapon hétfőn tették közzé az I.M.G. INTER MEDIA GROUP Kft.-vel október 8-án kötött szerződést, amely szerint a cég legfeljebb bruttó 200 millió 815 ezer 228 forint vállalkozói díjat kaphat, ha a megállapodásban rögzítetett feladatokat határidőre elvégzi.

A szerződéshez kétoldalas „közbeszerzési műszaki leírás” tartozik, ebben írták le, pontosan milyen feladatokról van szó. Az IMF-megállapodásról szóló lakossági tájékoztató kampány 2012. november 8-ig tart: a cégnek ehhez kapcsolódnak médiavásárlási, kreatív tervezési, gyártási és nyomdai kivitelezési feladatai, amelyhez a szakembereket is biztosítania kell. A mellékletben ugyancsak benne van az, hogy a kampányban olyan kifejezéseket kell használni, amelyekkel „az emberek könnyen tudnak azonosulni”.

A szöveg alapján megjelenhetnek majd hirdetések óriásplakáton, úgynevezett citylighton, online bannereken, tévében, ráadióban, nyomtatott sajtóban és "egyéb kreatívokon".

A megállapodásban szabályozták a titoktartást, az esetleges vis maior helyzeteket, a kapcsolattartás módját. A dokumentumot a Miniszterelnökség részéről Lázár János államtitkár, az I.M.G. részéről pedig Vámos Balázsné ügyvezető igazgató írta alá. A szerződés az aláírástól számított 35 napig hatályos.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Végső búcsút vettek Sir Captain Tom Moore-tól

Végső búcsút vettek Sir Captain Tom Moore-tól

Egy vírusos eset miatt lezárják a kétmilliós új-zélandi Aucklandet

Egy vírusos eset miatt lezárják a kétmilliós új-zélandi Aucklandet

Maszk nélkül tüntettek Gődényék a Hősök terén

Maszk nélkül tüntettek Gődényék a Hősök terén