szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A legnagyobb cégek rájöttek, hogy a kiválasztási folyamat nem megfelelő kezelése súlyosan rombolhatja a munkáltatói márkát, ezért nem csupán a jelölteknek, hanem nekik is komolyan fel kell készülniük arra, hogyan is toboroznak új munkatársakat.

y nemrég készült felmérés szerint az álláskeresőket leginkább az bosszantja, hogy a cégek válaszra sem méltatják az önéletrajz elküldése után. További kifogásként merült fel, hogy a jelölt a legtöbbször nem tudja meg, miért is utasították vissza, de gyakori panasz az is, hogy az interjúztatók udvariatlanok, vagy inkorrekt kérdéseket tesznek fel. A CareerBuilder blogja összegyűjtött három olyan gyakorlatot, amivel meg lehetne előzni azt, hogy negatív kép alakuljon ki és terjedjen egy-egy cégről.

A kevésbé elterjedt toborzási módszerekről olvasson a Jobline oldalán.

Felejtse el a BMI-t, van egy sokkal beszédesebb mutató

Felejtse el a BMI-t, van egy sokkal beszédesebb mutató

Falusi ATM-ek: Meghatározták, mi lesz az önkormányzatok dolga

Falusi ATM-ek: Meghatározták, mi lesz az önkormányzatok dolga

Újságírók név szerint azonosítottak 110 ezer olyan orosz katonát, akik az ukrajnai háborúban haltak meg

Újságírók név szerint azonosítottak 110 ezer olyan orosz katonát, akik az ukrajnai háborúban haltak meg

Se greenwashing, se greenhushing: tilos mellébeszélni, amikor egy cég meghatározza ESG-céljait

Se greenwashing, se greenhushing: tilos mellébeszélni, amikor egy cég meghatározza ESG-céljait