Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A legnagyobb cégek rájöttek, hogy a kiválasztási folyamat nem megfelelő kezelése súlyosan rombolhatja a munkáltatói márkát, ezért nem csupán a jelölteknek, hanem nekik is komolyan fel kell készülniük arra, hogyan is toboroznak új munkatársakat.
y nemrég készült felmérés szerint az álláskeresőket leginkább az bosszantja, hogy a cégek válaszra sem méltatják az önéletrajz elküldése után. További kifogásként merült fel, hogy a jelölt a legtöbbször nem tudja meg, miért is utasították vissza, de gyakori panasz az is, hogy az interjúztatók udvariatlanok, vagy inkorrekt kérdéseket tesznek fel. A CareerBuilder blogja összegyűjtött három olyan gyakorlatot, amivel meg lehetne előzni azt, hogy negatív kép alakuljon ki és terjedjen egy-egy cégről.
A kevésbé elterjedt toborzási módszerekről olvasson a Jobline oldalán.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.