Újabb rádiót szemelt ki magának Andy Vajna
A DJ FM-ből időközben Rádió 1 lett, de az ősszel induló adó mellett a jelenlegi Sláger FM-re is igényt tart egy Habony–Vajna-körhöz sorolt cég – írta meg a 444.
A DJ FM-ből időközben Rádió 1 lett, de az ősszel induló adó mellett a jelenlegi Sláger FM-re is igényt tart egy Habony–Vajna-körhöz sorolt cég – írta meg a 444.
A korábbiakkal ellentétben tavaly egyik itteni autógyár sem fizetett osztalékot, a cégek a profitot fejlesztésekre költik – írta a Világgazdaság.
Orbán Viktor egykori szobatársa megérezte kettejük háborúját, Simicska Lajos a vesztes cégeit kiüríti, profitját jól megválogatott célokra tartogatja – írta a Népszabadság.
Csak egy kicsivel, de tovább nőtt tavaly az Orbán Viktor jó barátjának számító Garancsi István cégbirodalmának zászlóshajója, a Market Építő Zrt. – olvasható ki a Népszabadság szerint a társaság frissen nyilvánosságra került beszámolójából.
Május 31-én van a társaságiadó-bevallás és az elektronikus beszámoló letétbe helyezésének és közzétételének határideje – hívta fel a figyelmet a NAV.
Büszkeségkampányt indított a Coca-Cola, amely a július 4-i Függetlenség napjáig új csomagolással dobja piacra az üdítőit az USA-ban.
A kólákat vizsgálta be az egyik leghíresebb független fogyasztóvédelmi szervezet, a német Stiftung Warentest, amely a „legegészségesebbnek” a Coca-Cola lightot hozta ki. De ez nem csupán annak szólt, hogy energiacsökkentett termékről van szó. Bizonyítja ezt az is, hogy a Pepsi light például tökutolsó lett. Kicsit utánajártunk – ez a történet sem fekete-fehér.
Az Orbán Viktorral szembeni háború kirobbanása óta erősen visszaestek Simicska Lajos műsorgyártó cégének bevételei, de így is ki tudott venni 700 millió forintnyi osztalékot a társaságból.
Ibrahim, a menekült budapesti borbély történetéről a Reuters és a The Huffington Post mellett az Al Jazeera is beszámolt.
Május 31. a társaságiadó-bevallás és az elektronikus beszámoló letétbe helyezésének és közzétételének határideje.
Nem lehet az utolsó pillanatban érkezni a reptérre.
Az éjszakai eső elárasztotta az Audi neckarsulmi üzemének egy részét, emiatt leállították a gyártást.
A bejelentés nélkül érkező duguláselhárítók minimum gyanúsak, még akkor is, ha munkaruhában érkeznek. Nincs előírt kötelező tisztítás, és duguláselhárításra sincs szükség, ha a szennyvíz akadálytalanul elfolyik a kijelölt helyen – hívta fel a figyelmet hétfőn a Fővárosi Csatornázási Művek. Gyanús lehet az is, hogy ezek a csalók pofátlanul drágán dolgoznak.
78 éves korában elhunyt Jean-Claude Decaux francia üzletember, a reklámokból finanszírozott fedett buszmegálló feltalálója, és a nevét viselő világelső utcabútor- és reklámplakátcég, a JCDecaux alapítója. Szintén az ő nevéhez fűződött az ingyenes kerékpárkölcsönzés, a Párizsban Vélibnek nevezett szolgáltatás bevezetése is.
A Pénzügyi Stabilitási és Felszámoló Nonprofit Kft. a Saxo Banknál lévő Buda-Cash-vagyont akarta visszaszerezni a bedőlt brókercég ügyfelei számára. A PSFN fellebbez a Fővárosi Törvényszék elutasító végzése ellen.
Az Európai Bizottság azzal indokolja a főműsoridőben sugárzott reklámokra vonatkozó szabályozás fellazítását, hogy a televíziós műsorszolgáltatók rengeteget költenek saját tartalomra, míg a Netflixhez hasonló online tartalomszolgáltatók alig.
Pontosabban az új munkaügyi törvény megadja a jogot a dolgozóknak, hogy lecsatlakozzanak a netről és ne foglalkozzanak munkaügyekkel, ha egyszer már letették a lantot.
Azt eddig is tudni lehetett, hogy jó néhány kormányzati, illetve a kormánnyal jóban lévő potentátnak van kisebb-nagyobb szőlője, borászata Tokaj-Hegyalján, de az, hogy Mészáros Lőrinc egy jelentős méretű, komplett, jól működő borászatot vehet itt, még a szakmabelieket is meglepte. Körbejártuk, miért éledhetett fel a vásárlási kedv Tokajban, miért hiányzik az egyre színesedő képből Csányi Sándor, s mindezeknek lehet-e köze ahhoz, hogy a támogatási projektek pénze új területekre terjed ki.
A különböző videómegosztókon és közösségi oldalakon kommentelők jelentős része szerint erősen rasszista reklámot készítettek egy mosószernek Kínában. A hirdetésben egy afroamerikai férfit „tisztára mos” egy ázsiai nő.
Fiktív 10 százalékos kedvezményt ígértek a biztostárs utasbiztosítás megvásárló klienseknek. A versenyhivatal 9 millió forintos bírságot rótt ki a cégre.