szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Egy tipikus magyar vásárló bruttó 10 761 forintért vásárolt elektromos fogkefét.

A pandémia alatt közel 70 százalékkal emelkedett az eMAG-on az elektromos fogkefék eladása – áll az online kereskedő pénteki közleményében.

Az eMAG a pandémia 2020 eleji kitörése óta komoly növekedést tapasztalt a száj- és fogápolási termékek forgalmában: a járvány előtti időszakhoz képest csaknem 40 százalékkal emelkedett ezek forgalma, amelyet javarészben az online rendelések hoztak.

A szájápolás terén a különböző típusú elektromos fogkefék és ezek kiegészítői tették ki a legnagyobb forgalmat az eMAG-on az elmúlt egy évben, az elektromos szájzuhanyok forgalma csupán harmada volt ezeknek.

Egy tipikus magyar vásárló pedig bruttó 10 761 forintért vásárolt elektromos fogkefét.

Bár a hagyományos fogkefék és a fogkrémek online értékesítése is jelentősen emelkedik, ezek forgalma még így is töredéke az elektromos fogkeféknek, ami azt jelzi a cég szerint, hogy a vásárlók többsége ezeket a termékeket még a hagyományos (offline) módon vásárolja.

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!