Saját hibáját fizettette ki az utasokkal a Ryanair

Nem kevés pénzt kért a becsekkolásért a Ryanair azoktól, akik ezt elmulasztották az interneten megtenni – miközben sem a honlapja, sem a mobilalkalmazása nem működött a légitársaságnak.

  • hvg.hu hvg.hu
Saját hibáját fizettette ki az utasokkal a Ryanair

Ötvenöt fontot kért nagy-britanniai utasaitól az ír Ryanair fapados légitársaság, amiért azok nem végezték el a repülés előtti check-in folyamatot előre, online – írja a brit The Telegraph internetes kiadása. Ezzel csak annyi a gond, hogy a kérdéses időszakban nem is lehetett a weben becsekkolni, mert elérhetetlen volt a felület, amit több utas is megmutatott a közösségi oldalakon.

A Fairer Finance fogyasztóvédelmi csoport szerint lehetetlen helyzet, hogy egy cég a saját hibájáért fizettet az ügyfeleivel, ez törvénybe ütközik. Ráadásul a Ryanairrel ez nem először fordul elő, 2018-ban már volt egy nagyon hasonló eset. Nemrég pedig a legrosszabb utazási élményt nyújtó légitársaság lett a Which? („Melyik?”) nevű fogyasztóvédelmi szervezet felmérésében.

A cég egyelőre nem reagált a történtekre.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.