Fúziók és felvásárlások: a fellendülés egyelőre elmaradt

Egyelőre elmaradt a 2010 első féléve után várt fellendülés a fúziók és felvásárlások (M&A) magyarországi piacán a PricewaterhouseCoopers legfrissebb felmérése szerint, az idén tovább stabilizálódó gazdaságpolitikai helyzet, valamint a javuló országkockázati besorolás azonban elősegítheti a magyar piac iránti bizalom erősödését és így a felvásárlások piacának élénkülését.

MTI








Várakozások felett a Vodafone

Az árbevétel alapján a világ legnagyobb mobilszolgáltatójának számító társaság 14,7 milliárd fontos (23,8 milliárd...

ecoline.hu


Belép az utalványpiacra a Magyar Posta

A Magyar Posta Zrt. leányvállalatot alapított Posta Paletta Zrt. néven a kedvezményes adózású utalványok kibocsátására - jelentette be Rajnai Attila, a Magyar Posta Zrt. gazdasági vezérigazgató-helyettese.

MTI


Köhög a Rába, de fut

A hazai járműipari társaság 9,3 milliárd forint árbevételt ért el a január-márciusi időszakban, amely 17,4 százalékos...

ecoline.hu

Mit tanácsolnak Magyarországnak a nagykövetek?

Optimizmust, önbizalmat és minél előbbi konkrét, versenyképességet növelő lépéseket javasoltak Magyarország számára a Hungarian Business Leaders Fórum konferenciáján megjelent külföldi diplomaták. A nagykövetek szerint Magyarország az elmúlt esztendők során sok előnyét elvesztette a régió más országaihoz viszonyítva.

hvg.hu



Megrövidítik egymást az uniós vállalkozások

A határon túli szállítók számláinak 10, míg a belföldiek 8 százalékát nem fizetik ki a vevők az Európai Unióban az Atradius Hitelbiztosító felmérése szerint, amelyet a cég hétfőn ismertetett.

MTI

Az autószektort a kkv-megrendelések tartották életben

A kkv szektor finanszírozásában a lízing szerepe ismét erősödni látszik, az elmúlt két év visszaesését követően az első negyedévben már mérsékelt növekedést mértek a lízing a piacon - közölte a Lombard Lízing Csoport hétfőn.

MTI

Két új pláza nyílik Budapesten

Egy felmérés szerint a magyar fogyasztó azt tartja legfontosabbnak, hogy az ideális pláza alacsony, közepes és magas árfekvésű termékeket is áruljon, továbbá legyen közel és legyen könnyen megközelíthető. Érdekes azonban, hogy az európai fiatalok csak 24 százaléka, az idősebbeknek pedig 30 százaléka tudja pontosan, hova menjen vásárolni - írja a Pénzcentrum.

MTI