Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A magyarok csaknem kétharmada pozitívnak tartja, ha egy vállalat szponzorálja az olimpiát, ezzel Európában az élmezőnyhöz tartoznak. Itthon az Adidas, a Coca Cola és MasterCard a legismertebb olimpiai szponzorok.
A 2012. évi nyári olimpiával és az utána következő paralimpiával kapcsolatban lévő vállalatokat ugyanis februárban még a magyar online megkérdezettek pontosan 50 százaléka ítélte meg pozitívan. Se nem pozitívan, se nem negatívan vélekedett honfitársaink további 49 százaléka. Mindössze 1 százalék viszont negatívnak tartotta, ha egy vállalat a játékokkal kapcsolatban aktivizálja magát. Májusban viszont pozitív véleményt már a megkérdezettek 63 százaléka képviselt. 36 százalék mutatkozott közömbösnek, és 1 százalék álláspontja negatív.
Magyarországon kiemelkedően széles körbenértékalik pozitívan, ha egy vállalat szponzorálja az olimpiát. A 2012. évi nyári olimpiával és az utána következő paralimpiával kapcsolatban lévő vállalatokat ugyanis kedvezően ítéli meg a magyarok 63 százaléka. Ez a harmadik legmagasabb arány Európában, a törökök és a románok után – derül ki a Nielsen, a játékok hivatalos piackutatójának ötvenhat országban végzett, májusi online felmérése.
„Mennyire negatívan vagy pozitívan érez ön egy vállalat iránt, mert kapcsolódik a londoni nyári olimpiához és paralimpiához?” A magyarok nyitottabban viszonyulnak a játékok támogatóihoz, mint az Európában pozitívan vélekedő 41 százalékos átlag. Törökországban legmagasabb az arány (70 százalék), Romániában (66), majd a magyarok (63) után következnek az oroszok (61), ukránok (60) és portugálok (53).
Az olimpiai partnerségről az európai Internethasználók közül legkevesebben mondtak kedvező véleményt a hollandok (20 százalék), belgák (22), finnek (26). Ezekben az országokban viszont dominál azok aránya, akikre sem pozitívan, sem negatívan nem hat, ha egy vállalat szponzorálja az olimpiát. Arányuk Hollandiában 76, Belgiumban 75, míg Finnországban 71 százalék.
A játékok több mint ötven szponzora és partnere mintegy 270 milliárd forinttal (750 millió angol fonttal) járul hozza a londoni nyári olimpia költségeihez. Az érintett vállalatok közül a magyarok legnagyobb arányban a következőkről gondolják, hogy szponzorálják a nyári olimpiát és a paralimpiát vagy partnerek: Adidas (55 százalék), Coca Cola (46), MasterCard (37), Puma (35), Nokia és Samsung (34-34).
Ettől eltér Európa huszonhét vizsgált országának átlaga: legtöbben a Coca Colát említették, a válaszadók 42 százaléka. Utána az élcsoport sorrendje: Adidas (38), McDonalds (30), MasterCard és Visa (29-29), Puma (26)..
Figyelemre méltó a szponzorok elismertségének magas aránya Ázsiában és Dél-Amerikában. Világszerte ugyanis a legnagyobb mutatók a következők: Vietnamban a válaszadók 87, Fülöp-szigeteken 83, Kolumbiában, Peruban és Venezuelában 81-81 százaléka tartja erénynek, ha egy vállalat támogatja az olimpiát.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az ukrán drónkülönítmény jelenleg még elképesztő hatékonysággal okoz kárt az oroszoknak, de hamarosan visszatérhetünk a 2022 előtti világba, ahol még egy filléres eszközzel nem lehetett kiütni egy milliárdos harckocsit. Hogyan néz majd ki a jövő légvédelme, amely jobban védekezik a drónok ellen?
Hollandok tömegei vesztették el napok alatt életük minden megtakarítását 1637-ben. Az egészben annyi a szépséghiba, hogy talán meg sem történt. Vagy legalábbis nem úgy, mint ahogy évszázadokon át hitték.