Bemutatták a londoni olimipa fáklyáját
Irán bojkottálná a londoni olimpiát a "rasszista" logó miatt
Iráni képviselők szerint a 2012-es londoni olimpia logója rasszista, mert nagyon hasonlít a „Zion” szóra, amely egy bibliai kifejezés Jeruzsálem városára. Hivatalos levelükben a játékok bojkottjával fenyegetőznek - olvasható a Sportsmarketing blogon.
A FIFA támogatja a fogadási csalások felderítését
A FIFA összesen 20 millió euróval támogatja az Interpolt a fogadási csalások nyomozásában - olvasható a sportsmarketing.hu oldalon.
Távirányítású műfelhőket vetnének be a katari vb-n
A műfelhők árnyékba boríthatnák a stadionokat és edzőközpontokat a 2022-es labdarúgó világbajnokság során, így biztosítva elviselhetőbb körülményeket a hőségben a játékosok és nézők számára - olvasható a Sportsmarketing blogon.
Hol használják a Sony által megvásárolt Sólyomszemet?
A japán elektronikai óriás megvásárolta a tenisz, krikett és snooker közvetítések során használt labdakövető technológiát - számol be a hírről a Sportsmarketing.hu.
Angliában nem szeretik a twitterező focistákat
Az Angol Labdarúgó Szövetség közleményben figyelmeztette a játékosokat, hogy szigorúan bánik a Twitteren és más közösségi oldalakon közreadott üzeneteikkel. Az intézkedést azért hozták, hogy megállítsák a labdarúgók terjedő szokását, amely szerint a Twitteren panaszkodnak a játékvezetők ellen.
Gondok a 2014-es focivébé előkészületeivel
A stadionok lassabban épülnek a tervezettnél, a reptérgondok közlekedési problémákat vetítenek előre, az ENSZ pedig a kilakoltatások miatt az emberi jogok megsértésével vádolja a szervezőket - olvasható a sportsmarketing.hu oldalon.