szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?

Az eseményen idén az utazni vágyók nemcsak ötleteket kaphattak nyaralásukat...

Az eseményen idén az utazni vágyók nemcsak ötleteket kaphattak nyaralásukat illetően, hanem konkrét utakat is nyerhettek. A látogatók között számos újságíró és turisztikai szakember is megfordult, akik az új ötletek mellett új üzleteket is köthettek.

A kiállításon a Magyar Turizmus Zrt. londoni külképviselete idén is megjelent, és rendkívül komoly sikereket könyvelhetett el. Rengetegen érdeklődtek ugyanis Magyarország iránt, hazánk eurozónán kívül eső kedvező ár/érték aránya miatt, amely a jelenlegi gazdasági körülményeket tekintve rendkívül nagy vonzerőt jelent. A Show további tapasztalata, hogy a britek igen jól ismerik hazánkat, többségük már többször járt Magyarországon, elsősorban Budapesten, ezért most inkább az új, vidéki úti célok iránt érdeklődtek.

A látogatók körében népszerű városok között szerepelt Debrecen, Pécs, Szeged, illetve Sopron, valamint nagy volt az érdeklődés a nemzeti parkok, termálvizeink, illetve kulturális rendezvényeink, fesztiváljaink iránt. Számtalan újságíró is megfordult a magyar standnál, akik egységesen hazánk kedvező árai iránt érdeklődtek, konkrét szállás, illetve éttermi árak példáján keresztül. A látogatók számát tovább növelte a magyar stand attrakciója: a kolbász- és a kőrözött falatka-kóstoló.

A legfrissebb, 2008. január-decemberi statisztikai adatok alapján 9,1%-kal több, összesen 255.300 brit vendég érkezett hazánkba, akik összesen 623.100 (+0,5%) vendégéjszakát töltöttek el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához képest.

Magyar Turizmus Zrt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!