Méretét meghazudtoló módon szól ez a kis hangszóró, és még a szóból is ért
Parányi és vízálló Sonos új okoshangszórója. Sőt a wifis digitális asszisztensek révén akár még beszélgethetünk is vele. Kipróbáltuk, hogy milyen a Roam.
Parányi és vízálló Sonos új okoshangszórója. Sőt a wifis digitális asszisztensek révén akár még beszélgethetünk is vele. Kipróbáltuk, hogy milyen a Roam.
Ilyen az, amikor az 5.0 nem a szoftver verziószámra, nem az átlagfogyasztásra és nem is a vételárra utal. Meghajtottuk az 5 literes szívó V8-as benzinmotorral szerelt Mustang kizárólag kabrió változatban készülő vadonatúj kaliforniai kiadását.
A Honda megoldotta, hogy legújabb modellje ne csak keveset fogyasszon, hanem emellett korrekt vezetési élménnyel is szolgáljon. Kipróbáltuk az elődjénél konzervatívabb külsejű vadonatúj Civicet.
A japán gyártó magyarországi üzemében hamarosan egy új normál hibrid modell gyártásába vágnak vele, a későbbiekben pedig tisztán elektromos kocsik is készülhetnek itt.
Se nem divatterepjáró, se nem zöld rendszámos hibrid – mit szólnak majd ehhez a szupertrendi szomszédok? Ezt a kérdést inkább tegyük gyorsan zárójelbe, és próbáljunk meg előítéletek nélkül közelíteni ehhez a praktikus új kompakt dízel BMW-hez.
Picit az árral szemben úszik az Opel sportos hangvételű alacsony építésű modellje, de sokak számára talán éppen emiatt lehet vonzó alternatíva a hibridizált SUV-okkal terhelt világunkban. A benzines GSi mellett egy praktikus dízel kombit is kipróbáltunk az Insigniából.
Az életciklusa végén túlnyomó részt újrahasznosítható francia villanyautó ára 14,5 millió forinttól indul, a drágább kivitel hatótávja eléri a 450 kilométert.
A Toyota prémium márkájától érkezett két szabadidő-autó közös vonása a zöld rendszám, ettől függetlenül "személyükben" két egymástól igencsak eltérő karakterhez van szerencsénk.
A hétvégén ingyenesen látogatható a mogyoródi versenypálya, ahol nincs hiány hazai pilótákból, benzines és elektromos versenyautókból, illetve hatalmas dízel versenykamionokból.
Napjaink hatalmas és nehéz új személyautói sok mindenről szólnak, csak éppen a vezetési élményről nem. A Toyota újdonsága azonban pontosan ez utóbbira fókuszál, ennek jegyében pedig alacsony, könnyű, és ezek miatt nem is kell faragatlanul erősnek lennie.
A Bohinji-tó partján számos különböző lakóautóval találkoztunk, és szívünk szerint bármelyikben eltöltöttünk volna egy éjszakát. Minimium.
Egyedi külső, luxussal átitatott belső és modern plugin hibrid hajtáslánc jellemzi a franciák legújabb kompakt modelljét, mely sok mindennek nevezhető, csak éppen unalmasnak nem.
Hatalmas és gyönyörű kijelző, remek kameraszett, villámgyors processzor, szélsebes töltési lehetőségek, komplett Google támogatás. A Huaweiből kivált almárka legfrissebb csúcsmobilja sokat ad, de cserébe a kasszánál sokat is kér.
Közel 300 lóerős teljesítmény, lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás és hét ülés. Dióhéjban ennyit kell tudni a német gyártó Magyarországon gyártott új kompakt szabadidő-autójáról, melynek mi egy 30 millió forintos példányát fogtuk vallatóra.
Hét méternél hosszabb hatfős lakóautóval vágtunk neki a három magyar megyényi szomszédos országnak. Milyen vezetni egy ekkora monstrumot, milyen élni benne és milyen kiadásokra kell számítani egy ilyen utazáson? Jövünk a válaszokkal!
Az illegalitás határán inneni és túli tuningolt járgányokból abszolút nincs hiány a Wörthi-tó partján, jövünk a helyszínen készített képekkel.
Menet közben ugyan nem használható a mini fürdőszoba, de álló helyzetben semmi akadálya ennek. Vázoljuk, hogy hogyan működik egy lakóautó és a kempingek vizesblokkja.
Az őrült tempót követelő és messze nem biztonságos városi aszfaltcsíkon egykoron olyan legendás pilóták mérték össze egymással tudásukat, mint például Niki Lauda, James Hunt vagy Jackie Stewart.
Megnéztük, hogy mit tud a hangszóró, amely a világon elsőként kapta meg a legnépszerűbb zenehallgatós szolgáltatás „Spotify Tap” minősítését. Amely nem mellesleg a fényével is feldobja a tavaszi és nyáresti pihenést az erkélyen vagy a kertben.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.