Kicsit hibrid, nagyon divatos: teszten az új Nissan Qashqai
Kézi váltóval, elsőkerék-hajtással és magas felszereltséggel próbáltuk ki a japán szabadidő-autó harmadik generációját – jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
Kézi váltóval, elsőkerék-hajtással és magas felszereltséggel próbáltuk ki a japán szabadidő-autó harmadik generációját – jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
Új mágneses meghajtó, 3D fogkövetés, halkabb működés és színes kijelző. Ezt tudja papíron a legfrissebb okosfogkefe, de milyen a gyakorlatban?
Az idei Balatonfüred Concours d'Elegance egyik pulzusunkat leginkább megemelő autója ez a kiváló egészségi állapotnak örvendő régi zöld M5-ös.
A balatoni Concours d'Elegance-t érdemes élőben megnézni, de ha esetleg nem tud leugrani a Balatonra, akkor tekintse meg a rendezvény második napjának elején készített fotóinkat.
Nem csak a Balaton partján közszemlére tett autókat néztük meg a Balatonfüred Concours d'Elegance első napján, hanem a rejtett kincseket felvonultató garázsba is bekukkantottunk.
Akinek az ereiben csak egy kevéske benzin is folyik, annak a hétvégén érdemes elugrania Balatonfüredre.
Nincs benne semmilyen váltó, van viszont benne egy alaposan átgondolt remek hibrid hajtáslánc, melynek révén akár kettessel kezdődő fogyasztási értéket sem lehetetlen hozni. Ráadásul nem is néz ki rosszul: ez a belül hatalmas új Honda HR-V.
Aki esetleg már a méregdrága business class repülésekre is ráunt, az adott esetben tehet egy próbát az idő kerekét alaposan visszatekerő luxusvonatozással.
Mutatjuk a Kincsem Parkban megrendezett tavaszi gasztronómiai fesztivál érdekesebb járgányait.
Lényegében teljesen hangtalanul suhan, a dízeles vibrációt hírből sem ismeri, hatalmas a raktere, olcsón és távfelügyelet mellett egyszerűen üzemeltethető és akár elektromos szerszámokat is meg lehet hajtani vele. De vajon akadnak-e hátulütői?
Az X7-es elérkezett életciklusa feléhez, így átesett az ilyenkor szokásos ráncfelvarráson, mely többek közt új külsőt és modernizált belsőt hozott magával.
Miután sikerrel teljesítettük a VW Rally 2022 távját, egy egész napot autóztunk a német márka autóival az ország egyetlen teljesen lakatlan városában, illetve legkisebb forgalmú autópálya-szakaszán. A hipermodern ZalaZone tesztpályán jártunk.
Nem mindenkinek van pénze a legújabb csúcstelefonokra, de nem is mindenkinek van szüksége rájuk. Megnéztünk két új modellt az alsó-középkategóriából, mire is képesek. Összecsap egymással a Nokia G21 és a Redmi Note 11, és rápillantunk a Samsung jelentősen drágább hasonszőrű mobiljára is.
Hatalmas mint egy hosszan elnyúló alacsonyabb hegyvonulat. Nehéz, mint az ólom. És akkorát üt, mint egy dupla dupla eszpresszó. Ez a Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+, mely e mellett földöntúli luxussal kényeztet és elvileg ugyebár megmenti a bolygónkat.
Megosztó formaterv, hangsúlyosan elektromos hajtás, szupermodern technika. Megérkezett a teljesen új 7-es széria, melynek i7-es villanyautó változatát alaposan körbefotóztuk.
Ez is csak egy Golf. Semmi extra. Biztos erős, de dögunalmas. Ezek a prekoncepciók csak addig élnek a vadonatúj Golf R kapcsán, amíg ki nem próbáljuk. Mi megtettük.
Nagycsaládos kedvezménnyel már-már pofátlanul alacsony áron a miénk lehet a 7 személyes Dacia Jogger, de vajon mennyi kompromisszumot kell kötnünk a megvásárlása esetén? Jövünk a válaszokkal.
A himesházi születésű túraautó-világkupa bajnok idén nemcsak benzines, hanem elektromos versenyautóval is rajtvonalhoz áll. Ez karrierje eddigi legnagyobb kihívása.
Megnéztük, hogy mire képes egymás ellenében a Xiaomi 12 Pro és a Realme GT2 Pro. A készülékek tudásban egész hasonlóak, árban viszont jelentős különbség fedezhető fel közöttük.
Alapvetően benzin hajtja, de a jóféle elektromos áramot sem veti meg az oroszlános francia márka kompakt újdonsága, melynek esetünkben nemcsak a rendszáma, hanem a fényezése is utánafordulósan zöld.