Árat emelt a Suzuki: drágábbak lettek a magyarok kedvenc autói
A két hazai gyártású modell mellett az egyik import típus ára is emelkedett.
A két hazai gyártású modell mellett az egyik import típus ára is emelkedett.
Összeeresztettük egymással az immár csak elektromos hajtással kapható Opel Zafira-e Life-ot és a plugin hibrid vadonatúj Volkswagen Multivant, melyek közös vonása a zöld rendszám és a hét ülés.
A Garmin csuklón viselhető csúcskategóriás kütyüje sok funkcióval rendelkezik, pontos és akár hónapokig bírja egy töltéssel. Mégsem való mindenkinek, és nemcsak a 400 ezer forintot közelítő ára miatt.
Hangtalan suhanás vagy kiváló 6 hengeres orgánum? Instant gyorsulás vagy hamisítatlan vezetési élmény? Lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás vagy alacsony tömeg? A bajor gyártó kínálatában mindenki megtalálhatja a számítását.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a korábbi dízel modellt váltó Levante Hybrid, mely zöld rendszám nélkül, lágyhibrid hajtással próbál megfelelni a 2022-es kihívásoknak.
Ez a rókabőr minden egyes újabb lehúzás után egyre kopottabb, de akkor mégis miért árul az Apple még mindig egy olyan okostelefont, mely sok tekintetben 5–8 évvel tekeri vissza az idő kerekét? Kipróbáltuk a legújabb és egyben legrégibb iPhone-t.
A kínai gyártó teljes pályás letámadása tovább folytatódik, ezúttal 270-450 ezer forintos új mobilokról és 45-90 ezer forintos kiegészítőkről hullott le a lepel.
Nincs hibrid technika, nincs dízelmotor és nincs fogyasztást növelő megemelt karosszéria. Meghajtottuk a piac egyik legőszintébb kisautóját, ami már nem is olyan kicsi, és csodák csodájára még 4 hengeres motorral is készül.
Nem egy újabb magasépítésű szabadidő-autó és nem is egy újabb zöld rendszámos világmegmentő hibrid. Hanem "csak" egy remek vezetési élménnyel szolgáló és szerény étvágyú gázolajos családi autó. Meghajtottuk az M340d xDrive Touringot.
Nem nehéz, kényelmes viselni, pontos a helymeghatározása, sokféle funkciót kínál. Ezek a kínai gyártó új okosórájának legfontosabb hívószavai – kipróbáltuk hogyan teljesít a gyakorlatban a kifejezetten futáshoz optimalizált készülék.
A francia tervezők nemes egyszerűséggel bedobáltak néhány, egymástól merőben eltérő dizájntervet a turmixgépbe, és a végeredményül kapott különcködő modell alá olyan futóművet pakoltak, amit szinte csak a varázsszőnyegekkel lehet egy napon említeni.
Amennyire álomkategóriás volt a szocializmus korában itthon egy kupé Skoda, a chiphiány és egyéb nehézségek miatt most egyelőre ugyancsak erősen kérdéses, hogy mikor vehetők át a cseh márka vadonatúj kupéjának első hazai példányai. Amelyek konkrétan elektromosak és nem meglepő módon SUV-ok.
Hosszú idő után a Lego újfent egy méretes Forma 1-es autóval rukkolt elő. Összeszereltük a McLaren F1-es torpedójának mozgó dugattyúkkal és élethű felfüggesztéssel operáló Technic replikáját, amely aztán Mogyoródon tette meg az első métereket.
A három évtizedes kor nem igazán látszik meg az első hazai gyártású Opel Astrán, ami nem csoda, mert eddig kevesebb mint 1000 kilométert hagyott maga mögött. Üléspróbát tettünk a történelmi jelentőségű Astra F-ben, melynek vezetésére Antall József egykoron előre gyakorolt.
A hangtalan suhanástól kezdve a normál közúti poroszkoláson át egészen a versenypályás üvöltő száguldásig. Az akár zöld rendszámozható legújabb Ferrari egy nagyon picit megmenti a világot, miközben kaján vigyorral az arcán pusztítja a táltosbenzint és a finom gumikat.
A kompakt egyterű hangulatú 2-es Active Tourerrel és a közel 550 lóerős i4 M50 villanyautóval hazai utakon ismerkedtünk meg.
A Note20 Ultrával megszakadt egy nagyon sikeres sorozat, de most enyhén újragondolt formában visszatért a legnagyobb mobilgyártó ceruzával is kezelhető csúcskategóriás készüléke. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a Samsung Galaxy S22 Ultra, és a két kisebb testvérére is vetettünk néhány pillantást.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a most először plugin hibridként és hamarosan villanyautóként is megvásárolható új Opel Astra, melynek dizájnja teljesen egyedi, technikai újdonságai azonban ismerősek lehetnek valahonnan.
Designikon villanyautóval adják meg a módját a legújabb fővárosi luxusautó bemutatóterem megnyitójának.
Semmi köze a normál Megane-hoz, a villanyautók között a könnyűek közé sorolható, remek a vezethetősége és még a lassú töltőkön is egész gyorsan „tankolható”. Spanyolországban meghajtottuk a Renault tisztán elektromos hajtású új androidos kompaktját.