750 lóerős különleges Maybach érkezett Budapest szívébe
Designikon villanyautóval adják meg a módját a legújabb fővárosi luxusautó bemutatóterem megnyitójának.
Designikon villanyautóval adják meg a módját a legújabb fővárosi luxusautó bemutatóterem megnyitójának.
Semmi köze a normál Megane-hoz, a villanyautók között a könnyűek közé sorolható, remek a vezethetősége és még a lassú töltőkön is egész gyorsan „tankolható”. Spanyolországban meghajtottuk a Renault tisztán elektromos hajtású új androidos kompaktját.
A már eddig is izgalmas vonalvezetéshez nem igazán kellett hozzányúlni, az utastér viszont szerencsére hatalmasat fejlődött. Meghajtottuk a brit márka hátsó-kerékhajtású felfrissített nagy szedánját.
A Mazda spanyolországi rendezvényén nemcsak a megújult CX-5-öt vezettük, hanem a mindig egy kicsit különutas japán gyártó közeljövőt illető izgalmas terveibe is betekintést nyertünk. Lesz itt minden, mint a búcsúban.
A külső megjelenése és az utastere nem változott, ellenben a hajtáslánca teljesen megújult a Vitarának, melynek ára most először karcolja meg a lélektani 10 millió forintos határt. Meghajtottuk a gyengébb, lassabb és kevesebbet fogyasztó új Suzukit.
A "semmire sem jó"-tól egészen a "csak ezt szabad venni" kategóriáig mindenféle vélemény kering a fejekben a négy évszakos gumikról, de vajon mi a helyzet velük a gyakorlatban? Gyárlátogatáson és közúti teszten vettünk részt.
Az elsősorban városi használatra szánt új modell sokkal halkabb dízel riválisainál, és LPG, valamint CNG verzióban is elérhető. Testközelből ismerkedtünk meg az új Piaggio Porter NP6-tal, melyben a sofőr konkrétan a motor felett foglal helyet.
Ez a méretes wolfsburgi kombi tökéletesen bele tud olvadni egy család hétköznapi életébe, miközben messze nincs ellenére a szerpentinezéssel fűszerezett hétvégi örömködés sem. Teszten az elektromos hajtástól mentes új VW Arteon Shooting Brake.
Az Oppo az első flexibilis kijelzős készülékével rögtön igen magasra helyezte a lécet: akár kompakt mobilként, akár tabletként is használható. Viszont akad egy komolyabb probléma az újdonsággal.
Feszült érdeklődéssel vegyülő rémült tekintetek övezték utunkat bármerre jártunk, főleg akkor, amikor lelőtt biturbó V6 mellett, néma csendben elektromosan gurultunk a jenki nagyvassal. Az F-150 nagyon más, mint bármi, amit mifelénk Európában személyautó címszó alatt kapni lehet.
A Xiaomi almárkája, a Redmi szerdán négy elérhető árú és sok funkcióval felvértezett okostelefonnal rukkolt elő, melyek hamarosan Magyarországon is kaphatók lesznek. Mutatjuk őket szépen sorban egymás után.
Enyhén megosztó, de legalább nem ásítóan unalmas formaterv, tágas utastér, korrekt menetdinamika és teljesen vállalható fogyasztás. Röviden és tömören ezt tudja a Kia 15 millió forinttól induló új elektromos autója – meghajtottuk az Év Autója 2022 finalista EV6-ot.
A bajor márka idei évét az ötödik ikszét behúzó M GmbH sportos újdonságai mellett a villanyautók és a divatterepjárók határozzák meg.
A brit luxusterepjáró 47 millió forinton nyitó ötödik generációjában sok magyar eredetű technikával és alkatrésszel találkozhatunk.
Dinamikusabb a vonalvezetése és kedvezőbb a légellenállása, mint az XC40-nek, cserébe viszont kevésbé praktikus. Röviden és tömören ez az elektromos C40, a Volvo első csak online rendelhető és állati bőrtől teljesen mentes modellje.
Magyarországon jelenleg keresve sem találunk 64,4 millió forintnál olcsóbb Maybachot, már amennyiben annak négy kereke kell, hogy legyen. De ha beérjük egy eredeti Maybach napszemüveggel, akkor ennél jelentősen olcsóbban is megúszható a persze még így sem éppen alacsony költségvetésű projekt.
Itt-ott kicsit más, itt-ott kicsit gyengébb, mint az igazi nagyágyú testvérmodelljei, de vajon pontosan mit kínál a pénzünkért a 2022 elején tavalyi típusjelzéssel érkezett új Samsung készülék? Teszten a vásárlói visszajelzések alapján fejlesztett Galaxy S21 FE.
Tesztalanyunk egy apró méretét meghazudtolóan komoly teljesítményű hordozható számítógép, amely egy kiegészítő dobozka rácsatlakoztatásával még magasabb sebességi fokozatba kapcsol. Egy biztos: az erő vele van.
Ezúttal egy olyan amerikai járgányt mutatunk be részletesen, mely V8-as motorja ellenére egyetlen gramm CO2-vel sem terheli a környezetet. Ráadásul nekünk kell összeszerelni és ehhez még a nappalit sem szükséges elhagyni.
Egy ötfős család, egy magyarországi kirándulás, egy szupermodern elektromos autó és a magyar töltőhálózat története néhány ezer karakterben. Avagy szép és jó dolog a villanyautó, de egyelőre nem mindenkinek és nem minden esetre.