A Facebook lehet a következő nagy lapkiadó
 

A Facebook lehet a következő nagy lapkiadó

A Facebook az elmúlt években a MySpace-szel versengő egyszerű közösségi hálózatból összetett platformmá alakult át. Most csak az alapító Mark Zuckerbergtől függ, hogy "igazi" tartalomszolgáltatóvá váljon.

hvg.hu hvg.hu


Videó: számítógép-használat egér és billentyűzet nélkül
 

Videó: számítógép-használat egér és billentyűzet nélkül

Napjaink számítógépes felhasználói felületei bár fejlődtek ugyan az elmúlt évtizedekben, de alapvetően még mindig a billentyűzet és az egér használatára épülnek. Az egyre jobban elterjedő multitouch érintőfelületek segítségével azonban alapjaiban változhat meg viszonyunk a komputerekhez.

hvg.hu hvg.hu







Föld alatti tárolókban helyezhetik el a kínai szén-dioxidot
 

Föld alatti tárolókban helyezhetik el a kínai szén-dioxidot

Kína geológiai adottságai rendkívül kedvezőek a szén-dioxid föld alatti tárolására egy szerdán megjelent tanulmány szerint. Az üvegházgáz föld alatti tárolása volt a témája egy kedden véget ért londoni szakmai fórumnak is, amelyen a résztvevő energiaminiszterek egyetértett abban, hogy a technológia kulcsszerepet játszhat a klímaváltozás elleni küzdelemben.

hvg.hu hvg.hu







Fél aggyal is teljes életet él egy nő
 

Fél aggyal is teljes életet él egy nő

Bár csak fél aggyal él, meglepően teljes életet folytat egy amerikai nő, akiről a CNN amerikai hírtelevízió közölt riportot kedden. A nő azért vállalta a szereplést, hogy bátorítsa sorstársait.

hvg.hu hvg.hu


Miért ne lehetne újabb magyar Nobel-díjas?
 

Miért ne lehetne újabb magyar Nobel-díjas?

A tudomány nemzetközi, nincs kínai vagy amerikai különlegesség - vallja az 1994-ben Nobel-díjjal kitüntetett Oláh György professzor, akinek a nevéhez fűzödik az ólommentes benzin előállításának egyik leggazdaságosabb módszere. A professzor szerint a kiotói egyezmény nagy tévedése, hogy a széndioxid összegyűjtésében és eltárolásában keresik a klímavédelem megoldását.

hvg.hu hvg.hu

A magyar bloggereket érdekli a pénz: nem ódzkodnak a reklámoktól
 

A magyar bloggereket érdekli a pénz: nem ódzkodnak a reklámoktól

A kommunikációs szakmában ma is általánosan elterjedt vélemény, hogy a bloggerek nem szeretik a reklámokat. Hiszen a blogok legfontosabb tulajdonsága a torzítatlan hitelesség, a bloggerek jelentős része pedig magasabban kvalifikált fiatal férfi, akik között igen magas a reklámkerülők aránya.

hvg.hu hvg.hu