Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Nagy Bálint szerint az elmúlt 30 év legpechesebb napja volt a szombati, Vitézy Dávid szerint az nem pech, hanem lehetőség, ha mindenki vonatozni akar.
Lázár János nem volt rá képes, ezért kiküldte elnézést kérni az elmúlt napok vasúti összeomlása miatt a közlekedési államtitkárát, Nagy Bálintot – írja Vitézy Dávid a Facebookon vasárnap délután. Az még külön érdekes, hogy a videó a közlekedési és építési miniszter oldalán jelent meg, de ő nem szerepel benne.
Vitézy azt írta, hogy az államtitkár olyat talált mondani, hogy kétszer kellett visszatekerje, biztos jól hallja-e. „A tegnapi nap különösen peches volt a MÁV-csoport életében. Mondhatjuk azt is, hogy az elmúlt 30 év legpechesebb napja volt, hiszen a jó idő hatására és a hosszú hétvége hatására nagyon sokan indultak el a fővárosból a Balaton irányába” – mondta Nagy Bálint a felvételen.
A fővárosi politikus két megjegyzést fűzött az elhangzottakhoz. Úgy véli, az a MÁV-nak nem kellene, hogy pech legyen, ha jó az idő és sokan mennek a Balatonra. „Ez egy óriási szerencse és lehetőség, hogy ennyien akarnak vonattal utazni. Nehogy már az legyen a pech, ha utasok utazni szeretnénk, olyan nehezen jósolható időpontokban, mint a június eleji pünkösdi hosszú hétvégén a Balatonra”.
Vitézy szerint a MÁV-nak az elmúlt harminc évben voltak ennél pechesebb napjai is. „Nem csak nagy havazások vagy viharok idején, de például, hogy mást ne mondjak, 2008. október 6-án, amikor Monorierdőnél 4 halottal és 44 sérülttel járó vasúti baleset volt. Az elmúlt 30 év vasúti baleseteinek áldozatai felé is óriási tiszteletlenség a saját mostani alkalmatlanságukat úgy beállítani, mintha valami évtizedes katasztrófa történt volna” – írta.
A balatoni fővonalon szombaton omlott össze a vasúti közlekedés, miután Érd és Tárnok között meghibásodott egy sorompó. Lázár János úgy reagált minderre, hogy próbálta a Siemensre rákenni a hibát, mert a cég szállította a sorompókat és a biztosítóberendezést tíz éve. Emellett szombaton azt is bejelentette, hogy megtérítik az utasok jegyárát a kellemetlenségek miatt.
Bár a műszaki hibát szombaton késő estére kijavították, a zavartalan forgalom biztosítása érdekében 300 autóbusz állítottak készenlétbe vasárnap és hétfőn, hogy egy esetleges újabb hiba esetén is biztosítani lehessen a szolgáltatást.
A buszok meg is jelentek, a sofőröknek azonban – a szakszervezet szerint – a tűző napon, árnyék és mosdó nélkül kellett várakozniuk.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.
A feltételezett elkövetőt holtan találták meg.