Tetszett a cikk?

Régi keletű a felismerés, miszerint az idő pénz. Akad bank, amelynek ügyfelei csak annyit foglalkoznak pénzügyeikkel, amennyit feltétlenül kell, hogy idejüket az igazán fontos dolgoknak szentelhessék.

Szabó Balázs, az MKB Bank ügyvezető igazgatója

Bár a hivatalos statisztikák szerint a bizonytalan piaci helyzet és a borús kilátások okozzák a legkínzóbb főfájást a hazai kis- és középvállalkozásoknak (kkv-knak), a személyes ügyféltárgyalásokon a konkrét nehézségek között az időhiány az egyik leggyakrabban visszatérő motívum. A banki rendszereinkben remekül nyomon követhető, hogy a kkv-k döntéshozói gyakran csak az éjszakai pihenésük vagy a hétvégéjük rovására jutnak el addig, hogy pénzügyeikkel foglalkozzanak. Ezért próbálunk egyszerűsíteni az életükön azzal is, hogy minél kevésbé vesszük igénybe az idejüket.  

Az idejüket, amelyből mindig kevés van, amely mindig szorít, amelyből mindannyian többet szeretnénk. Pedig, valljuk be bátran, a legtöbb ember örülne egy olyan bankszámlának, amelyről naponta elkölthet maximum 1440 eurót, ám az egyenleg – függetlenül a valós költéstől – minden éjfélkor visszaáll az eredeti összegre, 1440-re. Az idő nagyjából így működik: csak az eurót kell perccel behelyettesíteni, és elnevezni napnak ezt a folyamatosan rendelkezésre álló hitelkeretet. Mi, az MKB Banknál lehetőséget biztosítunk az ügyfeleinknek arra, hogy minél szabadabban használják fel az automatikusan rendelkezésükre álló, 1440 perces keretüket, hogy valóban azokkal a dolgokkal foglalkozhassanak, amelyek magánéletük és vállalkozásuk felvirágoztatása szempontjából a legfontosabbak.

Időkímélő pénzügyi megoldások kis- és középvállalatoknak

Az MKB Bank elektronikus csatornáinak használatával a pénzügyi és kereskedési tranzakciók kényelmesen, biztonságosan, rugalmasan és gyorsan intézhetők anélkül, hogy az ügyfelek betennék a lábukat a bankfiókba. A treasury szolgáltatások igénybevételével ügyfeleink szintén „házhoz szállítva” kapják a folyamatos és percre kész piacfigyelést, de része a kiszolgálásnak a folyamatos kapcsolattartás, továbbá a rugalmas, gyors, mindössze egy telefonhívással bonyolítható ügyintézés is. Hasonló gondtalanságot ígér a belföldi és export faktoring: a követelések nyilvántartását és kezelését éppúgy a bank végzi az ügyfél helyett, mint a beragadt követelések – amúgy bonyolult és időigényes – intézését.

Időkímélő megoldásainkkal szeretnénk abban is támogatni ügyfeleinket, hogy a végére érjenek napi feladatlistájuknak, hogy legalább vacsorára hazaérjenek a családjukhoz. Ezért nálunk a kiszolgálás személyes jellege nem azt jelenti, hogy elvárjuk az ügyféltől, hogy minden apróságért személyesen tegye tiszteletét a bankfiókban. Hanem azt, hogy Ön joggal várja el tőlünk azt, hogy mindig a rendelkezésére álljunk, amikor szüksége van ránk.
Épp ezért az MKB vállalati bankárai ugyanúgy gyorsan és közvetlenül elérhetők, mint a nap 24 órájában hívható Vállalati TeleBANKár a 06 40 333 777-es telefonszámon, hogy a segítségére legyenek az Ön vállalkozása életciklusához, aktuális piaci lehetőségeihez és elvárásaihoz, valamint az Ön személyes kockázattűrő képességéhez és hozamelvárásaihoz leginkább igazodó konstrukció megtalálásában. A pénzügyi megoldásokról és azok aktuális kondícióiról további részletek találhatók a www.mkb.hu honlapon.