Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Hogyan segítheti a vállalatokat egy modern contact center ügyfélkezelési hatékonyságuk javításában? A kulcs az automatizáltságban és az integráltságban rejlik, a fejlett megoldások azonban még mindig nem terjedtek el széles körben. Ezen változtat a MoCCa.
Mindössze hat hónap alatt ad azonnal használható tudást és garantált munkalehetőséget a hazai informatikai és ICT piac egyik meghatározó vállalatcsoportja.
Elérni, hogy több ezer ember csapattá váljon, segíteni a vezetőket a döntés előkészítésben, megszerezni, megtartani, motiválni, fejleszteni a munkavállalókat, reagálni a piac változásaira, a HR legmagasabb szintű működtetését követeli meg.
Minden cég életében a profit határozza meg a működési, fejlődési, stabilitási körülményeket, lehetőségeket. Az egekbe szökő energiaárak mellett nem megengedhető, hogy a termelékenység rovására visszahassanak a külső gazdasági folyamatok. A versenyképesség és a profit megőrzésének kulcsa sok esetben így a belső termelési folyamatok gazdaságosságának alapos elemzésében rejlik.
Már közel sem csak a nagyvállalatok tarthatnak az adathalászoktól vagy a zsarolóvírusoktól: a kisebb cégek és magánszemélyek is könnyen besétálhatnak a csapdába. De hogyan védhetjük ki a hekkertámadást és mik az intő jelek? Mit tegyünk, ha megtörtént a baj? Okos dolog egyedül intézkedni? Ezekről a kérdésekről beszélgettünk Bánszki Zsolttal, a 4iG IT-biztonság üzletág-igazgatójával és Vaspöri Ferenccel, a Invitech kibervédelmi szolgáltatások vezetőjével.
A legmodernebb technológia az emberi génállományból szűri ki a kockázati tényezőket, amivel hatékonyabbá válhat az ellátás, ráadásul az egészségügyi rendszer költségei is komolyan csökkenhetnek.
Podcastunkban Szücs Imre Principle Data Science & Machine Learning mérnökkel a pénzintézetek kapcsán a mesterséges intelligencia szerepéről, a gépi tanulásról, a modernizáció lépésiről, de az etikus hackerekről is beszélgettünk.
A 3D-s szkennelés és modellalkotás nemcsak a felbecsülhetetlen értékű műkincsek kutatásánál, de az iparban is nélkülözhetetlen. Mi történik, ha arrébb kell rakni egy többtonnás gépet vagy újraönteni egy pótolhatatlan alkatrészt, viszont a termelés nem állhat meg? Videós stábunk Magyarország egyik legnagyobb gyárüzemének VR-szobájába is bekukkanthatott. Tartsanak velünk!
Az ipar 4.0 nem egy lehetőség, hanem kulcs a jövőhöz. A digitális gyártásra és folyamattervezési megoldásokra időben áttérő vállalatok őrizhetik meg a versenyképességüket.
A tartalom a 4iG Group megbízásából, a HVG BrandLab közreműködésével készült. A cikk létrehozásában a HVG hetilap és a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.