Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

4iG Group

Az időskor nem láthatatlan

Egy fontos társadalmi jelenségre, az idősebb korosztály láthatatlanságára hívja fel a figyelmet idei karácsonyi kampányában a Vodafone Magyarország. A szolgáltató egy szívmelengető, elgondolkodtató ünnepi reklámfilmben dolgozza fel ezt az aktuális témát, amelyben Szacsvay László, Oszvald Marika és Székely B. István egy különleges városi kalandra indulnak. A karácsonyi felhívás célja, hogy új megvilágításba helyezze az időskor és a digitális világ kapcsolatát.

4iG Group

Ilyen lehet a jövő városa: így nézhetnek majd ki az okos, fenntartható és élhető települések

Az emberiség történetében beköszönt az okosvárosok kora. Ez hogyan valósulhat meg, hol tartunk ma, és hogyan segíthetik az utánuk érkező nemzedékek túlélését? Többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ vendégeinkkel, Dán Katalinnal, a Vodafone Magyarország Zrt. IoT ügyfélkapcsolati menedzserével, valamint Bartha Csabával, a 4iG Group vezető üzletfejlesztési szakértőjével.

4iG Group

Kockázatértékelés, kiberbiztonság, adatvédelem, adatkezelés: ez mind a DORA

De mit is jelent mindez pontosan? Milyen feladatokat ró a hatálya alá eső cégekre? Hogyan működik például a kockázatértékelés, kiberbiztonsági értékelés, az adatvédelem, adatkezelés egységesítése? Mit jelent a rendszertesztelés, monitoring, incidens-kezelés és jelentés? Hogyan kaphatnak segítséget a cégek a DORA megfelelési felkészülésben? Sok egyéb mellett ezekről a kérdésekről is beszélgetünk legújabb podcastunkban vendégeinkkel, Bede Ádámmal és Bodor Tiborral.

4iG Group

Élő ökoszisztéma a jövő gyáraiban

Az automatizáció és a mesterséges intelligencia elkerülhetetlenül megváltoztatja napjaink logisztikai folyamatait. Az első lépések a legnehezebbek, de a folyamat hamar öngerjesztővé válhat, javítva a termelékenységet és csökkentve a munkaerő költségeit.

4iG Group

Az okos gyárak már itt vannak - ilyenek a mindennapjaik

Első hallásra úgy tűnhet, hogy a mai műsorban csak a jövőről lesz szó, amikor a smart factory-król, azaz okos gyárakról beszélgetünk, miközben témáink messze túlnyomó része a közelmúltból és a mostani jelenből építkezik. Legújabb podcastunkban számos olyan kérdést érintettünk meghívott szakértőinkkel, Gém Péterrel és Pete Gáborral, amelyek jelenleg ebben a témában felmerülnek.

4iG Group

Amikor a robotok már a raktárban vannak: intralogisztikai fejlesztés a gyakorlatban

Legújabb podcastunkban egy esettanulmányt mutatunk be, ahol megismerhetjük, hogy milyen is a gyakorlatban az intralogisztikai robotizációs fejlesztés. Vendégeink elmondják, hogy milyen lépések előzik meg a legmodernebb gépek telepítését, mennyi időt vesz igénybe az implementáció, a dolgozók betanítása, milyen teszteknek vetik alá a robotokat a próbák során, valamint azt is, hogy milyen módon adnak nevet az új gépeknek a logisztikai munkatársak.

4iG Group

Itt a NIS2: betartása nemcsak jogi kötelezettség, hanem üzleti érdek is

Fontos határidők érkeznek, amelyek a magyar piaci szereplőket is kötelezik, így számos ágazatban kell felmérni a kitettséget, a veszélyforrásokat és a szabályozás értelmében érdemi fejlesztéseket végezni. Podcastunkban az irányelvvel kapcsolatos legfontosabb kérdésekről Bede Ádám és Herk Imre információbiztonsági szakemberekkel beszélgettünk.

4iG Group

Lépésenként okosodó gyárak

A mesterséges intelligencia, a gépi tanulás és az automatizált rendszerek alkalmazása mind részét képezi a koncepciónak, de az okosgyártás eléréséhez vezető út első lépése a környezet szakszerű felmérése és a problémák megértése.

4iG Group

Hatékonyabb, rugalmasabb, okosabb: ezek a legújabb Ipar 4.0-trendek

Vajon hogyan tudja az adott cég menedzsmentje megőrizni, sőt erősíteni piaci pozícióit működésének racionalizálásával? Az automatizációval vagy a különböző robotikai fejlesztésekkel hogyan lehet tartós és hathatós választ adni a munkaerőhiány okozta nehézségekre? Mennyi idő alatt térül meg az ilyen irányú technológiai fejlesztés? Legújabb podcastunkban ezekre is választ adunk meghívott szakértőinkkel!

4iG Group

Beadta már a nyilvántartási kérelmet?

A közepes vagy nagyobb, stratégiailag kiemelt szektorokban tevékenykedő vállalatoknak június 30-ig maradt idejük a NIS2 adatbázisba bejelentkezni a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatóságánál (SZTFH).

4iG Group

Kibír egy természeti csapást, és kezeli a legérzékenyebb adatokat is

Hogy néznek ki, és hogyan működnek az adatközpontok? Milyen hazai és nemzetközi sztenderdeknek kell megfelelniük, amikor a környezeti hatásoknak való ellenállásukat és biztonsági infrastruktúrájukat ellenőrzik az auditáló cégek? Az adatközpontoknak milyen előnyeik vannak a cégek által egyénileg, helyben üzemeltetett szerverekkel szemben? Legújabb podcastunkban ezekre a kérdésekre keressük a választ szakértő vendégeinkkel.

4iG Group

Biztosan befér az új?

A 4iG Mensor3D üzletága több cementüzemben is 3D-s lézerszkenneres felmérést, digitalizálást végzett Európában. A cementgyár az építőipar elsődleges alapanyag-szállítója. A felmért cementgyárak az 50-es, 60-as években az akkori technológiai szinten épültek, ezért időszerű ezek felújítása, átépítése, optimalizálása.

4iG Group

Az adatközpontokban is igyekeznek lehűteni a globális felmelegedést

Kezdi megközelíteni a levegő hőkiegyenlítő közegként való alkalmazása azt a határt, ahol még gazdaságosan lehet növelni az erre alapuló hűtési rendszerek hatásfokát. Az egyre nagyobb számítási sűrűségű eszközök megállíthatatlan terjedésével látszik: valamit kezdeni kell a helyzettel.

4iG Group

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.

4iG Group

Hozhat bevételt a modern ügyfélkiszolgálás?

Hogyan segítheti a vállalatokat egy modern contact center ügyfélkezelési hatékonyságuk javításában? A kulcs az automatizáltságban és az integráltságban rejlik, a fejlett megoldások azonban még mindig nem terjedtek el széles körben. Ezen változtat a MoCCa.

4iG Group

Pontosabb kép, hatékonyabb gyártás

Az adatok korában a gyártással foglalkozó cégeknek már percre pontos információkra van szüksége annak érdekében, hogy versenyképesek tudjanak maradni.

1 2

A tartalom a 4iG Group megbízásából, a HVG BrandLab produkciójában készült. A cikk létrehozásában a HVG hetilap és a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.