BrandContent


Etikus működéssel a legalacsonyabb árakon
 

Etikus működéssel a legalacsonyabb árakon

Az etikus értékek egyre fontosabbak a modern fogyasztók, különösen a fiatalabb vásárlók életében. Az etikus elvek alapján működő kereskedők és szolgáltatók előnyt élveznek versenytársaikkal szemben, hisz olyan értékek mentén tevékenykednek, amelyek nemcsak vonzóbbá, megbízhatóbbá teszik őket a piacon, de pozitív hatással vannak társadalmi megítélésükre és gazdasági eredményeikre, ami egyúttal biztosítja számukra a hosszú távú, stabil sikert.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország

„Nem mindegy, hány fokon tároljuk a csokit, ahogy az sem, hogyan tároljuk a veszélyes anyagokat”
 

„Nem mindegy, hány fokon tároljuk a csokit, ahogy az sem, hogyan tároljuk a veszélyes anyagokat”

A jelenlegi versenyhelyzetben azok a szolgáltatók tudnak előrelépni, akik magas műszaki színvonalat, megbízható működést kínálnak. Ilyen szolgáltató a szerződéses logisztikával foglalkozó Raben Trans European Hungary Kft. is, akik magas szakértelemmel rendelkeznek a veszélyes áruk logisztikájában ugyanúgy, mint az élelmiszerek kezelésében. Árvai Csaba ügyvezető igazgatóval beszélgettünk.


Nyitás az alternatív befektetések felé
 

Nyitás az alternatív befektetések felé

Az Apelso-t választotta magyarországi partneréül a BlackRock alapkezelő az alternatív befektetések területén. Illés István, az Apelso cégtársa elmondta, az együttműködésnek köszönhetően hamarosan az ügyfeleik is részesedhetnek a private markets befektetések dinamikus bővüléséből. A family office és wealth management szolgáltatásokat nyújtó vagyonkezelő további két új alternatív alappal is készül: az épp most induló ingatlanfejlesztésekbe fektető alap mellett egy hedge fund meghonosítását is tervezik.


A bortermelés melléktermékének felhasználásból csinált sikeres vállalkozást
 

A bortermelés melléktermékének felhasználásból csinált sikeres vállalkozást

Inspiráció és marketingérték – ezek miatt értékesek azok a pályázatok, amelyeken a Grapoila is rendre megméretteti magát. A hidegen sajtolt olajairól, natúr élelmiszereiről és kozmetikai termékeiről ismert vállalat a Generali EnterPrize díját is elhozta 2021-ben, és azóta a verseny zsűrijének is tagja. A pályázat célja, hogy támogassa a kis- és középvállalkozásokat a különböző fenntarthatósági kezdeményezésekben. Az idei kiírásra június 13-ig lehet jelentkezni – ennek apropóján a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője, Pinczés Marianna saját tapasztalatait és tanácsait is megosztotta velünk.

Generali Generali

Több, mint közlekedés: amikor az autód ismer téged
 

Több, mint közlekedés: amikor az autód ismer téged

A mesterséges intelligencia megjelenése teljesen új szintre emelte kapcsolatunkat az autónkkal. De mi is tesz pontosan okossá egy autót? Hogyan idomul az autónk a szokásainkhoz úgy, hogy a legkényelmesebben érezzük magunkat, miközben használjuk? Többek között ezekről a kérdésekről is beszélgetünk a legújabb elektromos Mercedes-Benz CLA modell bemutatása kapcsán a Mercedez-Benz szakembereivel.


Kíváncsi, hol tart az autóipar?
 

Kíváncsi, hol tart az autóipar?

Idén május 13–16. között rendezik meg az Ipar Napjai Nemzetközi ipari szakkiállítás mellett az Automotive Hungary Nemzetközi járműipari beszállítói szakkiállítást a Hungexpo-n. A pavilon csaknem 80 százaléka már foglalt, így mindenki, aki kilátogat az eseményre számos újdonságra és érdekességre számíthat. Baranyai Gergő kiállításigazgatóval beszélgettünk.

BrandLab BrandLab


Most ők lépnek piacra – Indul az OTP Junior új vállalkozói műsora
 

Most ők lépnek piacra – Indul az OTP Junior új vállalkozói műsora

Az OTP Junior új vállalkozói műsora rávilágít, milyen készségek szükségesek egy fiatalnak ahhoz, hogy ne csak álmodjon a vállalkozásról, el is tudja indítani azt. Június 18-án indul a Piacralépők, ahol tíz formáció versenyez gyakorlati kihívásokon keresztül, szakmai mentorokkal az oldalukon. A 10 millió forintos fődíj mellett olyan tudással is gazdagodnak, ami a piacon ma felbecsülhetetlen.

OTP Bank Nyrt. OTP Bank Nyrt.


Visszatért egy rég nem látott tehetségkutató
 

Visszatért egy rég nem látott tehetségkutató

„Mondj valamit a világról, a saját korosztályodról!” Ez lehet a siker kulcsa a Ki Mit Tube-on a műsor producere szerint. 10 év után, a One Magyarország támogatásával tér vissza a harmadik évadával az online videós tehetségkutató, egy még inkább digitalizált világba. Rubin Kristóf elmondta, a műsor nem csak a versenyzőknek, a készítőinek is kihívás: hogyan lehet a napi 20-50 videóból kiválasztani azokat, amelyekből a fiatal generáció számára érdekes történetet lehet elmesélni.


Látványos kitérő: kerékpáron a Duna és az Alpok között
 

Látványos kitérő: kerékpáron a Duna és az Alpok között

A Duna menti kerékpárút – amely 1200 kilométer hosszan kanyarog Németországtól, Donaueschingentől egészen Budapestig – méltán tartozik Európa legnépszerűbb biciklis útvonalai közé. A legtöbben a Passau és Bécs közötti szakaszt választják, ha azonban egyedibb, természetközelibb élményeket keresünk, érdemes egy ponton letérni erről a fő vonalról, és bebarangolni Alsó-Ausztria egyik legizgalmasabb régióját: a Mostviertelt.



Nem is kell automata a visszaváltáshoz?
 

Nem is kell automata a visszaváltáshoz?

Az italcsomagolások kötelező visszaváltási rendszere 2024 júliusában élesedett Magyarországon, és elképesztő gyorsasággal futott fel. Rengeteg helyen találkozhatunk a REpont automatákkal. A 400 négyzetméternél kisebb boltokban önkéntes ezeknek a visszaváltó automatáknak az üzemeltetése. A legkisebbek pedig – szintén önkéntesen – kézi visszaváltóhelyekké válhatnak: a boltosok egy okostelefonos alkalmazás segítségével manuálisan vehetik vissza az italcsomagolásokat. Vecsésen egy ilyen kisboltban néztük meg, hogyan működik a kézi visszaváltós REpont. Bíró Márióval, a bolt tulajdonosával és a szállításért is felelős Returmatic Zrt. munkatársával, Szunyog Józseffel beszélgettünk a tapasztalatokról. 

MOHU MOHU

Van, aminek nem a vegyes kukában kellene landolnia
 

Van, aminek nem a vegyes kukában kellene landolnia

Még mindig meghökkentő mennyiségű szemetet dobunk a vegyes kukába Magyarországon, amin többek között a zöld- és élelmiszerhulladék megfelelő lakossági gyűjtése segíthet. Borsfay-Horváth Judittal, a MOHU közszolgáltatási termék és anyagáram vezetőjével beszélgettünk az ezzel kapcsolatos legfontosabb kérdésekről, a lakosság tudatosságának jelentőségéről és az ígéretes fejlesztésekről.

MOHU MOHU


Egyre fontosabb a tudatos vásárlás – így segítik a családokat a hétköznapokban
 

Egyre fontosabb a tudatos vásárlás – így segítik a családokat a hétköznapokban

A háztartások pénzügyi mozgástere az utóbbi években jelentősen megváltozott. Az infláció, a költségek emelkedése és az általános gazdasági bizonytalanság miatt a családok egyre tudatosabban szervezik a mindennapi bevásárlásaikat. Az ár mellett azonban fontos szempont lett a minőség, az egészséges összetevők, a frissesség és a kényelem is. Ebben a megváltozott fogyasztói környezetben kiemelkedő szerepet töltenek be azok a kereskedelmi láncok, amelyek képesek egyensúlyt teremteni a kedvező árak és a magas színvonalú kínálat között.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország


Hulladékudvarok: már ezt is ingyen leadhatjuk
 

Hulladékudvarok: már ezt is ingyen leadhatjuk

Számos tévhit él azzal kapcsolatban, hogy melyek azok a hulladéktípusok, amelyek szabályos leadásáért fizetni kell. Pedig a növekvő számú hulladékudvarok már a legtöbb, a múltban fizetős hulladékokat is ingyenesen átveszik – meghatározott mennyiségek és feltételek mellett. Cikkünkben Czermann-Tóth Gyula, a MOHU létesítménygazdálkodási vezetője oszlatja el a tévhiteket és a rosszul rögzült információkat. 

MOHU MOHU