Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

Bridge Budapest

Két küldetés, két vízió, két bátor és elhivatott nő

Egy ötezres nemzetközi vállalat HR-vezetői pozíciójából váltott  – komfortzónáját elhagyva – egy magyar fintech startup, a Dorsum vezérigazgatói székébe Mészáros Mariann. Forgács-Fábián Sárát gyerekkori élményei terelték: az általa életre hívott Amigos Alapítványban máig több mint 500 egyetemista önkéntes segítette gyerekek ezreit a gyógyulásban, 18 kórházi egységben, hat városban. Kettejüket a Bridge Budapest Árnyékprogramja kötötte össze azzal a céllal, hogy hidat képezzenek az üzleti és civil szféra között. A program során látszólag két távoli terület vezetői kapcsolódnak és inspirálódnak egymás vezetői tudásából, dilemmáiból és tapasztalataiból. Interjú egy, már az első pillanattól összeszokottnak tűnő, mosolygós párossal.

TriGranit

„Visszatérünk ahhoz, amihez a legjobban értünk”

A közép-európai ingatlanpiac egyik vezető szereplője nemrégiben jelentős mérföldkőhöz ért: a csehországi DRFG Investment Group felvásárolta a TriGranitot. Ez a változás új tulajdonosi struktúrát és stratégiát hozott, mely jelentős hatással lesz Közép- és Délkelet-Európa piacaira. A jövőbeli stratégiát és jelenlegi kihívásokat Tomasz Lisiecki, a TriGranit vezérigazgatója, valamint Makk Károly Dömötör, a TriGranit bérbeadási igazgatója ismertette velünk.

Lidl Magyarország

Egy egyedülálló anyuka és három diák a tanévkezdésről

Szeptember elején indul az iskola, ami minden évben izgalommal és némi szorongással tölti el a gyerekeket és szüleiket egyaránt. Utánajártunk, mit jelent az évkezdés a különböző korosztályok számára, milyen feladatok, nehézségek adódhatnak, és ki mire támaszkodhat ebben a mozgalmas időszakban.

Baumit

Ha építkezik, erre mindenképp figyeljen

Egy ember naponta kb. 13,5 kg beltéri és 1,5 kg friss, kültéri levegőt lélegez be, ezért nagyon fontos, milyen minőségű levegő vesz minket körül az otthonunkban. A páratartalom, a levegő tisztasága és hőmérséklete döntően befolyásolja a közérzetünket, sőt, az egészségünket is. Cikkünkben annak járunk utána, mitől lesz egy épület és a benne lévő lakóklíma egészséges, hogyan biztosítható a benne élők megfelelő komfortérzete.

Rossmann Magyarország

A bőr, amiben élek – és amire oda kell figyelnem, minden nap

Szerencsés vagyok a bőrömmel. Elkerültek a kamaszkori pattanásmezők, semmilyen bőrérzékenységem vagy -betegségem nincs, a havi hormoningadozással járó, gyulladt pattanások is ritkán jelennek csak meg a kritikus területeken, a bőröm se nem túl zsíros, se nem túl száraz. Éppen ezért sokáig azt gondoltam – sőt, éreztem és láttam viszont a tükörben is –, hogy nincs is szükségem komolyabb bőrápolási rutinra. Tizenévesen elég volt az arctonik, aztán egy könnyű nappali krém, néha egy-egy fátyolmaszk vagy arcpakolás. Aztán egyszer csak minden megváltozott. A HVG BrandLab szerkesztőjének szubjektív rendezvénybeszámolója.

MBH Bank

A sikerre tényleg születni kell?

Az idei esztendő bővelkedik sporteseményekben. Mind a nyár eleji labdarúgó-Eb, mind az olimpia számtalan lehetőséget ad arra, hogy ki-ki vérmérséklete szerint átengedhesse magát a szurkolás örömének. Azt viszont már jóval kevesebben élik át, milyen érzés, amikor értük szorítanak, nekik drukkolnak, pedig a hétköznapokban
nagy szükség lenne erre. Nem kell hozzá egy szektornyi ember. Kenyeres András sport mentáltréner szerint egy jól elhelyezett, bíztató szó is sokat segíthet. Vele beszélgettünk a támogatás és a teljesítmény összefüggéseiről a sportban, az üzleti és civil életben.

Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége

Lehetőségek és nehézségek – a magyar munkaerőpiac helyzete vállalkozói szemmel

Milyen a magyar munkaerő minősége, hogyan változtak a munkavállalói preferenciák, és mire panaszkodnak a munkaadók a fiatalabb generációval kapcsolatban? Többek között ezekről a kérdésekről beszélgettünk Gazsi Attilával, aki az elmúlt időszakban nemcsak vállalkozóként ért el jelentős sikereket, hanem a VOSZ (Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége) meghatározó alakjává is vált.

Lidl Magyarország

„Ha a nagyobb olcsóbb, akkor mindig azt választom”

Az elmúlt években jelentősen átalakultak a fogyasztói és vásárlási szokások, sokan egyre tudatosabbak, ha élelmiszerekről van szó. Hazai termelőktől származó, vagy épp speciális étrendnek megfelelő árut keresnek, de arra is sokan odafigyelnek már, hogy hogyan tudnak okosan, gazdaságosan minél több élelmiszerhez jutni a különféle akciók, árcsökkentések, kuponok, vagy a nagyobb kiszerelésű termékek vásárlásának segítségével. Vásárlókat kérdeztünk arról, hogyan használják ki ezeket a lehetőségeket.

Visa Premium Program

Csak semmi pánik: a szakma, ahol nincs lehetetlen

Szállodaportás, vagyis concierge. A comme de cierge (gyertyák őrzője) kifejezésből ered: amikor még nem volt áram, a bejáratot gyertyák világították meg, azokat őrizték a portánál. Ma már nem a fényt kell őriznie a concierge-nek, hanem a szállóvendég jólétét. Ungár Tamás, az egyik legismertebb magyar concierge negyven éve gondoskodik a szállóvendégekről és teljesíti első hallásra lehetetlennek tűnő kéréseiket. Arról is beszélt, milyen képességekkel kell rendelkeznie a concierge-nek, és persze mesélt a legkülönlegesebb kérésekről és a legnehezebb mondatról is. 

Baumit

Most érdemes belevágni a homlokzati hőszigetelésbe 

A 2024-es otthonfelújítási támogatás keretében az 1990. december 31. előtt épült családi házak tulajdonosai idén jelentős anyagi segítséget kaphatnak épületeik hőtechnikai jellemzőinek javítására. Kékesy Péter, a Baumit alkalmazástechnikai vezetője segített nekünk eligazodni a homlokzatszigetelés felújításának buktatói közt — mire érdemes figyelni a kivitelezéskor, illetve mivel tudjuk tovább kímélni a pénztárcánkat, miközben optimalizáljuk a természetes lakóklímánkat.

Magyar Suzuki Zrt.

Egy válság kellős közepén indított sikeres vállalkozást a magyar szörfbajnok

Mint ahogy a szörfdeszkán az első alkalommal, kezdő vállalkozóként is nehéz talpon maradni. Ám egy valódi küldetéstudattal rendelkező hullámlovas akkor is újra és újra felkapaszkodik a deszkára, ha hullámok összecsapnak a feje fölött. Varga Gáborral, a Surf Core alapítójával, nem mellesleg huszonötszörös magyar szörfbajnokkal beszélgettünk az indulásról, az útkeresésről, szenvedélyről és sikerekről.

Lidl Magyarország

Üde és gyümölcsös magyar borok: ezek a legnépszerűbb tételek az itthoni és a nemzetközi piacon

A borfogyasztás ma is népszerű és trendi, így ha valaki minőségi bort szeretne inni, akkor szerencsére már nem kell messzebb mennie a legközelebbi élelmiszerboltnál ahhoz, hogy beszerezze. Igaz, az, hogy épp mit és mikor fogyasztunk, folyamatosan változik. Cikkünkből kiderül, melyek a legnépszerűbb fajták itthon, de az is, hogy milyen tételekből áll össze az a 29 millió palack, amelyeket a magyar borok külföldi rajongói vásárolnak.

MagNet Bank

Butikbankok: másképp gondolkodnak a kisvállalatokról

A boutique bankok (butikbank) azzal nyernek teret a piacon, hogy olyan vállalkozásoknak is bizalmat szavaznak, amik versenytársaiknál kihullanak a merev szabályokkal körülbástyázott rostán. A MagNet Bank filozófiájának is fontos eleme az egyedi elbírálás és az együtt gondolkodás az ügyféllel, de itt is vannak dobozos termékek, amelyek lehetővé teszik az egyszerű és gyors hitelelbírálást. Posch Richárd banküzleti igazgató szerint ez a megközelítés üzletileg is megtérül, és szerethetővé teszi a szakmát.

1 2 3 4 5 6 7
32