Ők a felelősek a világ legnagyobb autóipari botrányáért
A dollármilliárdokat felemészítő légzsákbotrányban több mint 100 millió autó érintett világszerte, köztük több tízezer magyar is.
A dollármilliárdokat felemészítő légzsákbotrányban több mint 100 millió autó érintett világszerte, köztük több tízezer magyar is.
Kedd reggeltől nem hajthatnak be a norvég fővárosba a dízelautók. Az intézkedésre a rossz légszennyezettségi adatok miatt van szükség.
A Rimac Concept One a Teslától sem ijedt meg különösebben, és a Bugatti Veyron sem jelentett neki akadályt.
Pont olyan, minta a világ egyik legbonyolultabb Legóját nézegetné az ember. Gyönyörű.
Mondjuk, kell hozzá nagyjából egy 1000 wattos zene a kocsiban, de onnantól szépen működik.
Három nap alatt több mint 400 ezren látták a tulajdonos produkcióját.
Ugyanakkor az is igaz, hogy a keleti preferenciák felé is húzunk, mert annak ellenére, hogy a ferdehátú autókat keressük elsősorban, de utána második a szedán forma, ami inkább az orosz, török piac kedvence.
A mostani legolcsóbb, heti (tíznapos) matricával szemben vélhetően sokan választanák az egyszeri használati díjat.