szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nincs, ami ennél jobban mutatná, mennyire fontos autó a német cégnek az első elektromos modelljük a Porsche Taycan.

Nem akármilyen, hanem több mint kétperces reklámot készítettek az amerikai futballiga döntőjére, amelynek persze nem a teljes verziója fog vélhetően lemenni a világ egyik legnézettebb sporteseményének reklámszünetében.

A "Zsákmány" címen futó anyag lényegében egy időutazás is a márka leghíresebb modelljeivel a 917 K versenyautóval, a 918 Spyderrel, valamit természetesen egy 911-essel a főszereplő Taycan mellett.

Figyelembe véve, hogy a Super Bowl során egy hirdetés mennyibe kerül, egyértelmű, hogy a Porsche gyakorlatilag mindent megad a Taycannak, hogy sikeres legyen. A Variety szerint egy harminc másodperces reklám az idén nagyjából 5,6 millió dollárba kerül a hirdetőknek.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!