23 év után először reklámoz a Porsche a Super Bowlon
Nincs, ami ennél jobban mutatná, mennyire fontos autó a német cégnek az első elektromos modelljük a Porsche Taycan.
hvg.hu
Nem akármilyen, hanem több mint kétperces reklámot készítettek az amerikai futballiga döntőjére, amelynek persze nem a teljes verziója fog vélhetően lemenni a világ egyik legnézettebb sporteseményének reklámszünetében.
A "Zsákmány" címen futó anyag lényegében egy időutazás is a márka leghíresebb modelljeivel a 917 K versenyautóval, a 918 Spyderrel, valamit természetesen egy 911-essel a főszereplő Taycan mellett.
Figyelembe véve, hogy a Super Bowl során egy hirdetés mennyibe kerül, egyértelmű, hogy a Porsche gyakorlatilag mindent megad a Taycannak, hogy sikeres legyen. A Variety szerint egy harminc másodperces reklám az idén nagyjából 5,6 millió dollárba kerül a hirdetőknek.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.