szerző:
hvg.hu

Nincs, ami ennél jobban mutatná, mennyire fontos autó a német cégnek az első elektromos modelljük a Porsche Taycan.

Nem akármilyen, hanem több mint kétperces reklámot készítettek az amerikai futballiga döntőjére, amelynek persze nem a teljes verziója fog vélhetően lemenni a világ egyik legnézettebb sporteseményének reklámszünetében.

A "Zsákmány" címen futó anyag lényegében egy időutazás is a márka leghíresebb modelljeivel a 917 K versenyautóval, a 918 Spyderrel, valamit természetesen egy 911-essel a főszereplő Taycan mellett.

Figyelembe véve, hogy a Super Bowl során egy hirdetés mennyibe kerül, egyértelmű, hogy a Porsche gyakorlatilag mindent megad a Taycannak, hogy sikeres legyen. A Variety szerint egy harminc másodperces reklám az idén nagyjából 5,6 millió dollárba kerül a hirdetőknek.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Online konzultációt indított Gyurcsány az ellenzéki összefogásról

Online konzultációt indított Gyurcsány az ellenzéki összefogásról

Nácizással, néma megemlékezéssel indult a Berlinale

Nácizással, néma megemlékezéssel indult a Berlinale

Megcsappant India madárpopulációja

Megcsappant India madárpopulációja

Két szocialista polgármester is átlép a DK-ba

Két szocialista polgármester is átlép a DK-ba

Lehetséges-e nemet váltani, vagy nem nélkül élni?

Lehetséges-e nemet váltani, vagy nem nélkül élni?

Kívül-belül csúcstechnológia: így néz ki egy autó 2020-ban

Kívül-belül csúcstechnológia: így néz ki egy autó 2020-ban