Irán visszalőtt: Az amerikaiak katari bázisát érte rakétatámadás
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Nincs, ami ennél jobban mutatná, mennyire fontos autó a német cégnek az első elektromos modelljük a Porsche Taycan.
Nem akármilyen, hanem több mint kétperces reklámot készítettek az amerikai futballiga döntőjére, amelynek persze nem a teljes verziója fog vélhetően lemenni a világ egyik legnézettebb sporteseményének reklámszünetében.
A "Zsákmány" címen futó anyag lényegében egy időutazás is a márka leghíresebb modelljeivel a 917 K versenyautóval, a 918 Spyderrel, valamit természetesen egy 911-essel a főszereplő Taycan mellett.
Figyelembe véve, hogy a Super Bowl során egy hirdetés mennyibe kerül, egyértelmű, hogy a Porsche gyakorlatilag mindent megad a Taycannak, hogy sikeres legyen. A Variety szerint egy harminc másodperces reklám az idén nagyjából 5,6 millió dollárba kerül a hirdetőknek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Új idegenrendészeti eljárás indul.
Orbán korábban azt mondta, ez tüdőn lőné a gazdaságot.
Karácsony Gergely ismét felhívta a figyelmet arra: önkormányzati rendezvényről van szó.
Július elején újabb hullámra lehet számítani.
A Cargolux három Boeing 747-ese közvetlenül az iráni légtér előtt tűnt el a nyomkövető rendszerekből, és azóta sem tudni, hol vannak.