V8-as motort és hátsókerék-hajtást kapott az új Mini

A politikailag abszolút nem korrekt szélsebes kisautót először Goodwoodban lehet majd élőben megtekinteni.

  • hvg.hu hvg.hu
V8-as motort és hátsókerék-hajtást kapott az új Mini
A szigorodó európai károsanyag-kibocsátási normák miatt a közelmúltban többek közt a Mini is belefogott modellpalettája hibridesítésébe, illetve villanyosításába, ez a most leleplezett különleges modell viszont maximálisan szembemegy az aktuális trendekkel.
Powerflex

A Powerflex által négy év megfeszített munkával készített, Vini névre keresztelt kocsi elejébe az E90-es sorozatú BMW M3 4 literes V8-as motorja került, mely a hátsó kerekekre szabadítja rá 420 lóerős teljesítményét, illetve 400 Nm-es nyomatékát.

Powerflex

A rövid tengelytávolságú, bukócsöves élményautó mindössze 1300 kilogrammot nyom a mérlegen. A hétfokozatú váltós újdonság Toyo Proxes R888R pályagumikon gördül.

Powerflex
Powerflex

Az egyelőre ismeretlen menettulajdonságú Minit mozgás közben először a csütörtökön kezdődő goodwoodi Festival of Speed rendezvényen lehet megtekinteni.

Powerflex

 

Powerflex
Powerflex

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.