Virtuális váltás, mesterséges üvöltés: ilyen lesz a Mercedes-AMG ezerlovas újdonsága
Az elektromos autóknál is muszáj valamilyen hangélményt is kínálni?
Az elektromos autóknál is muszáj valamilyen hangélményt is kínálni?
Az olaszok vadonatúj hipersportkocsija nem éppen a politikai korrektségről szól.
Alaphelyzetben egy meglepően komfortos és egész tágas sportkupé a 6 hengeres szívű Mercedes-AMG CLE 53, mely igény szerint bármikor megvadítható és élvezetes kanyarvadászatra fogható. Teszten a magyar kéz által rajzolt CLE csúcsmodellje.
A Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2025 keretein belül egy új koncepcióautó és egy vadonatúj M modell is be fog mutatkozni.
2024-ben több mint 200 ezer autót adott el a BMW M GmbH.
A nyitható tetejű vadonatúj Mercedes-Maybach sportkocsi alapára bőven több, mint 100 millió forint felett alakul.
A Morgan bemutatta az egyedi hangulatú és pillekönnyű Plus Six roadster limitált szériás utolsó kivitelét.
Ez az igen alacsony építésű és meglehetősen széles újdonság csak és kizárólag az őszinte vezetési élményről szól.
Ez a retró külsejű és modern technikájú új Porsche nem sokkal olcsóbb az eredeti 959-es modellnél.
Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a hetedik generációs Ford Mustang, mely 2024-ben sem szakít a régi bevált recepttel: karakteres V8-as erőforrásának hibridizációtól mentes őszinte ereje csak és kizárólag a hátsó gumikat gyilkolja.
A legendás Porsche 911 GT1 Strassenversion kései leszármazottja szuperkönnyű és nem szenved erőhiányban.
Messze nem olcsó a közel négyezer alkatrészből összeszerelhető McLaren P1, de a részletes kidolgozottsága egész biztosan leveszi a lábukról az autórajongókat.
Nem, ez nem egy újabb ólomnehéz elektromos SUV, hanem egy egyedi vonalvezetésű hibrid kupé.
A néhány tucatos mennyiségben gyártandó hátsókerék-hajtású Aston Martin Valiant egyetlen dologra fókuszál: a vezetési élményre.
Amennyiben valaki egy szalonállapotú régi BMW 645Ci kupéra vágyik, most itt az alkalom, lecsaphat egyre.
Szinte hihetetlen, de a Hyundai sportrészlege készített egy olyan elektromos autót, amely a szíve szerint igazából benzines szeretne lenni. Zárt pályán nyomtuk ki a gázfröccsel hergelhető Hyundai Ioniq 5 N szemét.
Az általunk a Le Mans-i 24 autóversenyen testközelből is megismert Lotus Evijában nem kevesebb, mint négy motor található.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
A magyar fődesigner nevével fémjelzett Mercedes CLE immár nemcsak gyönyörű kupé, hanem D-vitamin gyűjtögetős kabrió változatban is elérhető. Kipróbáltuk az AMG verzió érkeztéig aktuális csúcsmodellt, a 6 hengeres CLE 450-et.
Megkezdődött a 4 hengeres motorral szerelt hátsókerék-hajtású Mercedes-AMG GT 43 hazai forgalmazása.