Itt egy újabb csokor szabálytalanság, amelyeknél civilek videói alapján indult eljárás
Ötödik részénél tart a sorozat.
Ötödik részénél tart a sorozat.
Bár a hétköznapi sofőrök mindebből keveset érzékelnek, az autóipar épp jelentős átalakuláson megy keresztül. Fontos, hogy amikor autóiparról beszélünk, nem csak a konkrét autógyártókra gondolunk, hanem azok beszállítóira, partnereire, akik nélkül bizony megállna az élet, de legalábbis a gyártás.
31 év alatt mindössze 45 ezer kilométert tettek meg ezzel a biturbó motorral felvértezett olasz sportkocsival.
Nem csak a műszaki felszereltséget nézik.
Az új C-osztály nemcsak design, hanem technika tekintetében is a friss S-osztályra hajaz. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a német prémiummodell ötödik generációja.
A dán jog szerint ezt megtehetik. A férfi Németországban vette az autót 96 millió forintnyi összegért, de csak pár órán át élvezhette a száguldást.
Stílusban nem nagyon tér el egy mai dízel Passattól.
Kénytelenek voltak felmenteni az orvosokat a hétvégi szolgálat alól.
Az idei szezonban eddig a magyar futamon dolgoztak a leggyorsabban a kerékzsonglőrök.
Aki a néhai sirályszárnyas 300 SL színében rendelne új S-osztályt most már megteheti.
Ha csak egy kicsit szeretnénk sportosabbá tenni az új Golfot, akkor itt most jó helyen járunk.
Hamarosan hazánkban is elérhető lesz a méretes pickup környezettudatosnak mondott új változata.
A kocsiban tíz afgán állampolgár utazott, Ausztriába akartak jutni.
Egy-egy mai autóban több száz elektronikai félvezető alkatrész van, amelyekhez most nem lehet kellő mennyiségben hozzájutni.
Hétfőn egy ember meghalt, hét pedig megsérült – kettő súlyosan – egy tragikus balesetben a német Nürburgringen.
Ki mondta, hogy egy nagy csomagtartós praktikus kompakt ne lehetne szupersportos viselkedésű?