600 lóerővel támad a BMW iX M60 elektromos divatterepjáró
A bajor gyártó elárulta, hogy érkezőben az iX szabadidő-autó legerősebb változata.
A bajor gyártó elárulta, hogy érkezőben az iX szabadidő-autó legerősebb változata.
Két évvel a prototípus után elkészült a La Voiture Noire végleges változata.
Mostantól már itthon is kapható a dél-koreai gyártó hidrogénnel tankolható villanymotoros újdonsága, amit egy Budapest környéki rövid menetpróba során volt alkalmunk tesztvezetni.
Nyártól beindulhat a nagyüzem a használtautó-importban is.
Fény derült az eddigi legsportosabb, 510 lóerős szívómotoros új 911-es hazai árára.
Az angol válogatott volt játékosa arról nem nyilatkozott, hogy a saját klasszikus autóit is átépíttetné.
A két évvel ezelőtti bajnok Michelisz Norbert maradt a Hyundainál, mellette egy magyar csapat is van a mezőnyben, valamint először egy női pilóta is.
A 0-ról 100-ra kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultáló Rimac Nevera alapváltozatban sem nevezhető gyengének, de hamarosan még erősebbé válhat.
Közel három éve nem ment olyan jól a német autóipari cégeknek, mint most májusban.
Feltűnt a színen az M4 valaha készült leggyorsabb, bár közutakon nem vezethető változata.
A hivatalos leleplezés előtt álló olasz újdonságot a jelek szerint Budapesten tesztelik.
A Rolls-Royce Boat Tail állítólag közel 8 milliárd forintba került.
0-ról 400-ra alig több mint 21 másodperc alatt katapultál a hibrid hajtásláncú kaliforniai újdonság.
Június elsejétől már nem hajthatnak be a francia főváros külső gyűrűjén belülre.
A közel 2000 lóerős villanyautó immár nem ígéret, hanem nagyon is valóság – videón, ahogy a Rimac legyorsulja a legdurvább Ferrarit.
Az újdonság kevesebb, mint 4 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
A fák ágain kívül két autót is eltalált a nyitott ajtó.
A kormány döntött az új rendszámtáblákról. Az eddigi három betű és három szám helyett kétszer két betű és három szám jelenik meg az alap állandó rendszámtáblán, és felkerül rá a címer is.
Az Astonnál messze még a biturbó V8 halála, melyet mi sem bizonyít jobban, mint jelen tesztalanyunk, az 510 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító nyitott tetős és hattyúajtós Vantage. Melyben kicsit akár farmeres James Bondnak is érezhetjük magunkat.