EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
A sportóriás több százmillió dolláros veszteséget könyvelhetett el a koronavírus-járvány miatt, azonban több mint 90 százalékkal nőtt online értékesítéseinek aránya.
2020 második negyedévében – az áprilistól június végéig tartó időszakban – 360 millió dollárt vesztett a német sportszergyártó cég, az Adidas amiatt, hogy a legtöbb üzlete zárva volt – írta a Footwear News.
A részvényei értéke 1,72 dollárral estek és a bevétele 35 százalékkal, 4,24 milliárd dollárra csökkent. Ez egyébként még mindig jobb eredmény, mint amivel a piaci szakértők számoltak, ők ugyanis 3,34 milliárd dollárra becsülték az aktuális bevételeit a cégnek.
A cég egyébként kétmilliárd eurós hitelt kapott a német államtól, hogy áthidalják a koronavírus-járvány miatti nehézségeket.
A második negyedévben 93 százalékkal nőtt az Adidas online értékesítése (ez az arány megduplázódott az első negyedévhez képest), így a jelenlegi beszámolók alapján az online kereskedelem teszi ki a cég eladásainak több mint egyharmadát.
Az Adidas pedig optimista: Kasper Rorsted, a cég vezérigazgatója szerint látják a fényt az alagút végén, ugyanis mostanra a legtöbb hagyományos üzletük is megnyithatott, így a harmadik üzleti negyedévben már jelentős felépüléssel számolnak.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Az orosz területek sérthetetlenségéről az alkotmány rendelkezik, ezért nincs miről beszélni.
Egy magánszemély tett feljelentést a rendőrségen.