Kipróbáltuk a világ első szériában digitális visszapillantós autóját, egy cuki villany-Hondát
Valenciában megnéztük, hogy milyen a gyakorlatban a normál visszapillantóval már egyáltalán nem rendelkező Honda e.
Valenciában megnéztük, hogy milyen a gyakorlatban a normál visszapillantóval már egyáltalán nem rendelkező Honda e.
Áder János nemrégiben váltott olyan elektromos divatterepjáróra, mely a jelek szerint néha furcsa üzeneteket jelenít meg.
A zöld rendszámos Audi e-tron a német márka első teljesen elektromos személyautója, egy jókora SUV, ami némileg talán szokatlan elnöki járműnek.
A korábbi szolgálati limuzin gyakran várakozás közben is járatta a motort, így égetve a benzint. Mostantól tisztán elektromos autót használ a köztársasági elnök és felesége.
Az ingolstadti mérnököknek sikerült egy kicsit tovább optimalizálniuk az e-tron technikáját.
Az újdonság valamivel nagyobb hatótávolságú, mint a dobozosabb formájú normál e-tron.
Az Audi első villanyautója egy hatalmas kapacitású akkumulátorral szerelt méretes divatterepjáró. Kipróbáltuk, mennyire élhető autó a gyakorlatban a győri szívet kapott Audi e-tron.
Az Ionity igen komoly teljesítményű töltőjét az M1-es és M7-es autópályák mellett vehetik használatba a villanyautósok.
Amennyiben ebben a német divatterepjáróban foglalunk helyet, akkor a lehető legnagyobb biztonságban vagyunk.
A kisebb kapacitású akkumulátorral szerelt e-tron értelemszerűen olcsóbb lesz az eddigi változatnál.
Buszsávban legálisan haladva és fjordok mentén kanyarogva egyaránt nyúztuk a 408 lóerős és teljesen hangtalan EQC-t. Ott, ahol a villanyautók olyan gyakoriak, mint Monacóban a luxusautók. Vagy nálunk az olcsó Suzukik.
Az e-tron sportosra hangolt változatát a jelek szerint már javában tesztelik a Nordschleifén.
Elon Musk szerint senki sem fog csalódni az érkezőben lévő elektromos sportkocsiban.
Az értékesítés olyan, mint a háború, a vevőknek vannak fenntartásaik, amit az eladóknak le kell győznie.
Az egy ideje már hazánkban is kapható divatterepjáró hatótávolsága egyelőre még nincs a Teslák szintjén.
Vázoljuk, hogy milyenre sikeredett a négykarikás német prémiummárka első tisztán elektromos szedánja.
A Q3 és a Q5 közé érkezett modell meghajtásáról 100 százalékban elektromos rendszer gondoskodik.