Most, hogy az Audi piacra dobta az első villanyautóját – az e-tron SUV-t – igencsak felpörgött a mögötte lévő marketinggépezet is, hogy beinduljanak az eladások.
Rengeteg potenciális vásárló van például Amerikában, akik azt mondják, egyelőre kivárnak egy csomó indok miatt: hatótáv, töltési infrastruktúra hiánya, és inkább konzervatív álláspontot képviselve még tartózkodnak egy elektromos autó megvásárlásáról.
Zöld rendszámot minden további nélkül kaphat az új divatterepjáró, de az 1,5 millió forintos állami támogatást már elbukja.
Az e-tron népszerűsítése érdekében Audi megpróbálja iróniával áthidalni ezeket a nehézségeket. Egy tipikus amerikai vevőt szembesít azzal, hogy egy elektromos autóval sem kell lemondania semmiről. Igazából a kételyekre játszanak rá, amik az emberekben nyilván a nagy döntések előtt megvannak.
Hogy mindez persze részleteiben mennyire igaz – a hatótávra vagy a töltési hálózatra vonatkozóan – arra választ ne egy reklámtól várjunk.
Tizennégy százalékos hátrányból tizenöt százalékos előnyt épített a Tisza Párt a tavalyi EP-választások óta eltelt kerek egy évben. A Medián legfrissebb felmérése szerint többségbe került azok aránya, akik Magyar Péter pártjának győzelmére fogadnak 2026-ban a Fidesz felett.