Vicces reklámmal bombázza az elektromos autós tévhiteket az Audi
Az értékesítés olyan, mint a háború, a vevőknek vannak fenntartásaik, amit az eladóknak le kell győznie.
hvg.hu
Most, hogy az Audi piacra dobta az első villanyautóját – az e-tron SUV-t – igencsak felpörgött a mögötte lévő marketinggépezet is, hogy beinduljanak az eladások.
Rengeteg potenciális vásárló van például Amerikában, akik azt mondják, egyelőre kivárnak egy csomó indok miatt: hatótáv, töltési infrastruktúra hiánya, és inkább konzervatív álláspontot képviselve még tartózkodnak egy elektromos autó megvásárlásáról.
Zöld rendszámot minden további nélkül kaphat az új divatterepjáró, de az 1,5 millió forintos állami támogatást már elbukja.
Az e-tron népszerűsítése érdekében Audi megpróbálja iróniával áthidalni ezeket a nehézségeket. Egy tipikus amerikai vevőt szembesít azzal, hogy egy elektromos autóval sem kell lemondania semmiről. Igazából a kételyekre játszanak rá, amik az emberekben nyilván a nagy döntések előtt megvannak.
Hogy mindez persze részleteiben mennyire igaz – a hatótávra vagy a töltési hálózatra vonatkozóan – arra választ ne egy reklámtól várjunk.
Miért köszönheti a házát Amy Heckerling John Travoltának és Bruce Willisnek? Mit tapasztalt női rendezőként Hollywoodban? Hogyan fedezte fel Sean Pennt és Alicia Silverstone-t? És miért volt fontos, hogy Phoebe Cates ledobja a bikinifelsőjét? A Nicsak, ki beszél! és a Spinédzserek író-rendezőjével beszélgettünk.