Terelve közlekedik a 78-as troli
Valaki megint szabálytalanul parkolt.
Az ATV-nek szakszervezeti vezetők azt mondták, a létszámhiány miatt szinte napról napra változik a buszsofőrök beosztása, akik ezért kimerültek, és sokan el is hagyják a pályát.
Hamarosan véget ér a 2015-16-ban Budapesten forgalomba állított spanyol villamosok gyártói karbantartása, a munkát a BKV saját embereinek kell átvenni, ráadásul a közlekedési vállalatnak rengeteg alkatrészt is vásárolnia kell. 600 millió forintból kijött volna még kétévi karbantartás. A BKV-s karbantartók túlterheltek, de nem a CAF-okkal fognak legtöbbet küzdeni.
A 3-as metrópótlót és a 4-6-ost használók is rosszul járnak.
Illetve a 4-es villamos, az 5-ös, a 7-es, a 8E, és a 9-es busz. Rövidítve jár viszont a 914-es, 914A, és a 950-es éjszakai járat. A kisföldalatti csak éjjel 1-ig közlekedik.
A megrendelt mennyiségből több mint 170 millió jegy és bérlet jön ki.
Csütörtökre virradóra ismét havazni kezdett Budapesten, de nem csak az utcán sétálgatók kaptak belőle a nyakukba.
A rendező új filmjének egy sora hangzott el a szerelvényen.
A BKK egész éjszaka járó metrószerelvényekkel, a MÁV mentesítő vonatokkal készül a megnövekedett forgalomra.
Eddig nem részletezett körülmények között elgázolt valakit a 3-as metró a Klinikák állomásnál kedd délután 6 óra előtt.
Ha őt bábnak nevezik, minek mondják a többi fideszes politikust? – fakadt ki, amikor azt próbáltuk megfejteni, miért őt akarta főpolgármester-jelöltnek Orbán. Pedig Tarlós István kitart amellett, hogy nem akart indulni, de aztán úgy érezte, nem mondhat nemet a kormányfőnek, aki nem szeret engedményeket tenni, most mégis tett. Beszéltünk vele ennek lehetséges okairól, meg persze BKK-ról és gyenge vezetőkről, hajléktalanokról és emberiességről, a Fidesz Budapest-politikájáról, amit nem feltétlenül szeretett, meg ellenfelekről, akik más osztályban fociznak, mint ő.
A 21 legújabb dizájnú Solaris troli első példánya szerdán megérkezett a magyar fővárosba.
Miért lenne ismét főpolgármester? Miért zárná le éjszakára az aluljárókat? Mit gondol ellenfeleiről? Tarlós István a HVG-nek adott interjújában válaszolt ezekre a kérdésekre.
A főváros szerint nem jelent veszteséget az, hogy a BKK szerződést bontott az e-jegyrendszert kiépítő céggel. Közölték, a tervek szerint 2021-re országos szinten épülne ki az e-jegyrendszer.
Nem kérdés, melyik busz lesz a sztár a következő hetekben.
Jelentősen átalakul jövőre a tér, a buszvégállomás-jelleg megszűnik, egy park lesz a helyén.