Radikálisan más dizájnt kap a rekorderős vadonatúj BMW X5 M
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan fest majd a Neue Klasse vonalakat felvonultató új BMW X5 M.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan fest majd a Neue Klasse vonalakat felvonultató új BMW X5 M.
A 625 lóerős legújabb M-es divatterepjárók igen magas felszereltséggel csábítanak vásárlásra.
Itt a megoldás arra az esetre, ha csak egy finom kis tuningra lenne szükségünk BMW X5 fronton.
A teljesen új BMW X5 csúcsmodelljében várhatóan az M5 727 lóerős plugin hibrid biturbó V8-as hajtáslánca landol.
A jövőben már nem lesz normál M4-es, helyette csak a Competition, CS és CSL modellek maradnak.
Az X6 M drágább, mint az X5 M, de azért még így is jelentősen olcsóbb a zöld rendszámos romboló XM-nél.
Az X5 szupersportos abszolút csúcsmodelljének itthoni indulóára valamivel 60 millió forint alatt alakul.
Akadhatnak olyanok, akik nem érik be 625 lóerővel egy X5-ösben, őket szolgálja most ki a Manhart.
Politikailag nem igazán mondható korrektnek ez a pokolian erős biturbó V8-as motorral szerelt bajor SUV.
Hamarosan érkezik a bajor márka sportterepjárójának ráncfelvarrt kivitele.
A típus csúcsmodellje várhatóan egy BMW eredetű szupererős V8-as benzinmotort kap.
A komoly teljesítmény mellé hegyomlásnyi nyomaték társul.
Ezek a szupererős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt új divatterepjárók garantáltan ritkán jönnek majd szembe az utakon.
Már Magyarországon is rendelhető a bajor gyártó legsportosabb divatterepjárója.
A bajor gyártó azok számára is kínál megoldást, akik eddig nem tartották kellően sportosnak különbözői SUV modelljeit.
A bajor gyártó két újabb modellbe szerelte be jól ismert biturbó V8-as erőforrását.
Tegnap fotózták ezt az autót a Városligetben. Jogos kíváncsiság, miért a fólia, ha tavalyi az autó.
Ekkora teljesítmény még egy benzinmotortól is tiszteletre méltó, nemhogy egy gázolajos egységtől.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a BMW szupererős új divatterepjáróira.