szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Itt a megoldás arra az esetre, ha csak egy finom kis tuningra lenne szükségünk BMW X5 fronton.

A BMW nem éppen tegnap, hanem még 2018-ben leplezte le középkategóriás SUV-ja, az X3 és az X7 közé ékelődő X5 aktuális generációját.

Bár alaposan benne van a korban a jelenleg kapható BMW X5, az itthoni eladásokon ez nem igazán látszik meg. A közelmúltban felfrissített típusból tavaly 815 darabot értékesítettek itthon, így 14 százalékos házon belüli részesedéssel ez volt Magyarországon a legnépszerűbb bajor modell.

Az X5-ből többek közt az M-es csúcsmodell is jól fogy, de sokaknak egyszerűen már túl erős és/vagy túl drága ez a 625 lóerős kivitel.

A H&R most megjelent újdonsága azoknak készült, akik teljesítménynövelés nélkül szeretnének javítani az X5-ösük vezetési élményén.

BMW X5
H&R

A 469 euróba (190 ezer forint) kerülő sportrugók révén 35 milliméterrel csökkenthető a normál futóműves X5-ösök hasmagassága, 122 euróért (50 ezer forint) pedig 22 milliméteres nyomtávszélesítő is található a gyártó kínálatában.

BMW X5
H&R
BMW X5
H&R
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!