Harminc gépet rendeltek Iránban a Boeingtől
Harminc gépet szállít a Boeing az iráni Aseman Airlines légitársaságnak, amelynek a nyugdíjalap a tulajdonosa.
Harminc gépet szállít a Boeing az iráni Aseman Airlines légitársaságnak, amelynek a nyugdíjalap a tulajdonosa.
Pilóta nélküli utasszállító repülőgépek terveit dédelgetik a Boeingnél, és jövőre már ki is akarják próbálni az új technológia bizonyos elemeit.
A világsajtót bejárták a hírek és a felvételek a C-919-es közepes méretű és hatótávolságú utasszállító próbaútjáról. Mennyire kínai és mennyire versenyképes az első közepes méretű kínai gép?
Már csak az amerikai hatóság engedélye szükséges ahhoz, hogy a Boeing 3D-nyomtatással készült elemeket építsen be a 787 Dreamlinerbe. Ha ez megvalósul, az komoly összeget takaríthat meg a cégnek.
Aligha volt eddig példa a diplomácia történetében ilyen nagyszabású utazásra. Igaz, nem akárki, hanem őfelsége a szaúdi király kezdett meg egy 30 napos, hat ázsiai országot (Malajzia, Indonézia, Kína, Japán, Brunei, Maldív-szigetek) érintő turnét.
A két legnagyobb repülőgyártó mellett a kisebbek is több érdekes utasszállító repülő piacra dobását tervezik 2017-ben.
Az IranAir légitársaság vezetője írta alá a megállapodást, amelynek értelmében a cég 80 repülőgépet vásárol az amerikai Boeingtól. Az 1979-es iráni iszlám forradalom óta ez a legnagyobb értékű kereskedelmi megállapodás a két ország között.
A megválasztott amerikai elnök, Donald Trump felszólította a kormányzatot, hogy állítsa le az új elnöki külön-repülőgépekre szóló megrendelést, mert kedvezőbb árat akar a gyártó Boeing cégtől.
Tiltott állami támogatás visszafizetésére ítélte a Boeinget a WTO. A testület korábban nagy riválisát, az Airbust is elítélte emiatt.
A napokban szállította le tízezredik gépét az Airbus, egy A-350-est a Singapore Airlinesnak. További 6700 gépre már fix megrendelés van. Ezek a számok ma már természetesek. De 1994-ben még álomnak tűnhettek.
A Qatar Airways 40 repülőgépet rendelt az amerikai Boeing cégtől 11,7 milliárd dollárért és további 60 repülőgép vásárlásáról írt alá szándéknyilatkozatot.
A világ leggyorsabban termelő repülőgyárában havonta 42 darab gépet készítnek el. Itt gyártják a világ legnépszerűbb típusát.
A következő generációs Boeing 777X-ek szárnyának készítéséhez egy olyan különleges eszközt használnak majd, amely egy Guinness-rekordot is elkönyvelhetett.
Nemcsak tisztává, de teljesen szagtalanná teszi a mellékhelyiséget a Boeing új fejlesztése.
A Világkereskedelmi Szervezetnek (WTO) több, sokmilliárdos ügyben is döntenie kell. Vagy legalábbis kellene.
Ferihegyen járt a hét elején az amerikai hadsereg egyik gigantikus Boeingje.