A Dacia is kap egy újabb elektromos autót?
A modell ugyanarra az alapra épülhet, mint az elektromos Renault 5-ös és Nissan Micra.
A modell ugyanarra az alapra épülhet, mint az elektromos Renault 5-ös és Nissan Micra.
Az 55 éve indult céget több mint két évtizede vette meg a Renault.
A tisztán elektromos hajtásláncú városi kisautó ára 7 millió forint magasságában alakul.
Idén sem volt időnk unatkozni: az elmúlt tizenkét hónapban több mint 100 tesztautót hajtottunk meg hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
Összeeresztettük egymással a nemrégiben alaposan felfrissített S-Crosst a megújulás előtt álló Vitarával, és megnéztük, hogy körülbelül hasonló áron mit kínál a közelmúltban ráncfelvarrt Duster.
Az akár 7 üléses változatban is rendelhető és a későbbiekben full hibridként is elérhető újdonság kedvezmény nélküli fapados alapára 5,169 millió forint.
A Renault román márkájának újdonsága olyan nagyágyúkat utasít maga mögé, mint a Golf vagy a Yaris.
Az átalakítást követően jelentősen csorbultak a típus terepjáró képességei.
Mi más kellhet egy praktikus modern családi autóba?
Örülhetnek a nagycsaládosok, hétüléses változata is lesz.
Egy hétüléses családi autóval bővül a kínálatuk.
A felfrissített típus alapmodelljét egy 90 lóerős 1 literes benzinmotor hajtja.
Négy év telt el a második generációs Duster bemutatása óta, ideje volt némiképpen frissíteni a modellen.
Zöldes színvilággal és modernizált logóval jelentkezik a jövőben a romániai márka.
Idén eddig már több mint 53 ezer autót helyeztek forgalomba Magyarországon, ennek közel 15 százaléka Suzuki volt.
Végletekig puritán utastér, faék egyszerűségű technika, szerény menetteljesítmények. Mégis komoly karrier állhat az állami támogatással igen nyomott áron kapható román-francia-kínai apró elektromos autó előtt – kipróbáltuk a 100 kilométeren 1,2 liternyi benzin árának megfelelő áramot fogyasztó új Dacia Springet.
A szabadidő-autó új LED-es fényszórókat kap, amelyeket a Dacia Logan és a Sandero vezetett be. A forgalmazás kezdete idén ősszel várható.
Nagyjából akkora autó lesz, mint egy Volkswagen Tiguan.
A Volvóhoz hasonlóan a francia márka és a romániai Dacia is meglépi a sebességcsökkentést.
A többek közt az aktuális Seat Leon formatervéért is felelős szakember gyorsan munkahelyet vált.