Közel 900 lóerős lett ez a nyitható tetejű új Ferrari
Az újdonság bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Az újdonság bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Az újdonság alig 2,6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
Az olasz sportkocsinak nem csak a motorját piszkálták meg, a külsejét is módosították.
Az olasz sportkocsi villanymotoros rásegítés nélkül produkál lehengerlő teljesítményt.
Az olasz szupersportkocsival alig 2,6 másodperc alatt letudható a 0–100-as gyorsulás.
Ilyen az, amikor egy gyártó olyan autót készít, amely minden kompromisszumtól mentes, és lényegében semmilyen előírásnak sem felel meg.
A csökkentett hasmagasságú olasz sportkocsi erősebb és gyorsabb lett.
Vázoljuk, hogy milyen lenne a nemrégiben debütált Ferrari F8 Spider legolcsóbb változata.
Az olasz sportkocsi egyrészt erősebb, másrészt könnyebb az elődjénél, ami mindenképpen izgalmas kombinációnak tűnik.
Ez alatt manapság persze nem egy versenypályát kell elképzelni, hanem a szuperautók fővárosának egyik elegáns negyedét, a londoni Kensingtont.
Josh Cartu a jelek szerint maximálisan elégedett nemrégiben átvett olasz sportkocsijával. És felkészül a következő új autójának érkezésére.
A néhol felesleges zene és hangeffektek ellenére azért elég jól szól az új Ferrari.
A Genfi Autószalonon járva sikerült testközelből megismerkednünk az olaszok legfrissebb fejlesztésével.
Ha esetleg nem elég izgalmasak a normál Ferrarik, akkor az olasz cég adott esetben megrendelésre is készít egyedi modelleket.
Az olaszok legújabb autója természetesen egy előkelő londoni negyedben tűnt fel.
Reggel gyorsan leleplezték az F8 Spidert, amit alig néhány órával később követett a 812 GTS. A V12-es szívómotor és a kabriózás rajongói már nyithatják is a pénztárcájukat.
Az olasz gyártó legfrissebb sportkocsija nemcsak erősebb, hanem egyben könnyebb is az elődjénél.