A propaganda működése, az erotikus álmok titka és Lucas háborúi: a HVG nagy nyári könyvajánlója 1. rész
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
Ilyen az, amikor egy gyártó olyan autót készít, amely minden kompromisszumtól mentes, és lényegében semmilyen előírásnak sem felel meg.
Bár a 488-as szériának már tavaly leleplezték az F8 Tributo névre hallgató utódját, most napvilágot látott egy minden korábbinál keményebb 488-as kiadás, a GT Modificata. Íme:
A kétszemélyes újdonság a 488 GT3, illetve 488 GTE versenyautókra épül, azok leghatékonyabb megoldásait vonultatja fel. Rendszámot nem kaphat a 488 GT Modificata, és mivel nem felel meg az FIA előírásainak, versenyen sem indulhatunk vele.
A pályanapos használatra szánt új Ferrari teljesítménye kereken 700 lóerő, ami jelentősen több, mint az FIA szabályok által limitált GT3 és GTE versenyautók teljesítménye.
A GTE felfüggesztésére épülő és a GT3 továbbfejlesztett Brembo fékét felvonultató GT Modificata 230 km/h-s sebességnél nem kevesebb, mint 1 tonnás leszorítóerőt produkál.
A limitált mennyiségben gyártandó karbonszálas karosszériás 488 GT Modificata árával kapcsolatban egyelőre nem nyilatkozott a Ferrari.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
Mindenre gondoltak azok a csalók, akik a videónkban megszólaló áldozatokat átverték.
Az oroszok novemberben vettek célba egy munkácsi elektromos alállomást.
Távozásuk után a közgyűlés határozatképtelenné vált.
Egyre többen teszik fel ezt a kérdést.
Kapu Tibor első magyar űrhajósként léphetett a Nemzetközi Űrállomás fedélzetére.
Várnai László elnézést kért a felpofozott diáktól és a képviselőtársaitól is.