szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az olasz sportkocsi villanymotoros rásegítés nélkül produkál lehengerlő teljesítményt.

A Ferrari két éve leplezte le a 488 GTB utódját, a 229 ezer eurós (84,3 millió forint) alapárú F8 Tributót, amelynek 3,9 literes biturbó V8-as motorja 720 lóerős és 770 Nm nyomatékú. Akiknek ez sem elég, azok választhatják a Wheelsandmore által most leleplezett tuning változatot:

Wheelsandmore

A mérnökök találtak még 250 lóerőt, illetve 200 Nm-t az erőforrásban, amely a beavatkozást követően 970 lóerős, illetve 970 Nm-es produkciót ad elő.

Wheelsandmore

Az új turbófeltöltőket, módosított motorvezérlést, sportlégszűrőt és sportkipufogót tartalmazó tuningcsomag 30 ezer euróba (11 millió forint) kerül. Akinek esetleg már túl sok a 970 lóerő, az 785, 830, illetve 955 lóerős változatokat is választhat, melyek nyomatéka 850-890 Nm magasságában mozog.

Wheelsandmore

Egyelőre sajnos nem tudni, hogy a 20-22 colos egyedi felnikre szerelt sportgumikon gördülő, 35 milliméterrel ültetett futóműves F8 Tributo menetteljesítményei pontosan mennyival javulnak. Kiindulási alapként ott a gyári változat 2,9 másodperces 0-100-as szintideje, illetve 340 km/h végsebessége.

Wheelsandmore

A Ferrari jelenlegi csúcsmodellje, a plugin hibrid hajtásláncú SF90 Stradale 500 ezer euró (184 millió forint) ellenében 1000 lóerőt és 2,5 másodperces 0–100-as gyorsulást tud.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!