Sok autógyárban nem mérnökök vezénylik az átállást az önvezető járművek világába
A Daimlernél pénzügyes, a Ferrarinál dohány-, a Fordnál bútoripari menedzser vette át a kormányt, a General Motorsnál pedig egy hr-es.
A Daimlernél pénzügyes, a Ferrarinál dohány-, a Fordnál bútoripari menedzser vette át a kormányt, a General Motorsnál pedig egy hr-es.
Mutatjuk, hogy a legfrissebb 2018-es adatok alapján jelenleg melyek a világ legtöbbet érő autómárkái.
Ez az F-150-es mostanság abszolút nem mondható politikailag korrektnek, de minden bizonnyal lesz rá kereslet.
A Renault egyik vezető munkatársa talált némi párhuzamot az olcsó román SUV és az ikonikus amerikai izomautó között.
Így mindjárt többen juhászkodnának.
A pickup tulajdonosa nem tudta lenyelni, hogy elvontatják az autóját, ezért megpróbálta azt visszaszerezni. Ekkor vette kezdetét az őrült küzdelem.
Az amerikai márka egyik legsikeresebb modelljét két évtizede mutatták be, a közönség pedig azóta imádja. Nem sokon múlott azonban, hogy ne ez legyen a jellegzetes családi autó neve. Lássuk, hogyan vált a Focus a márka egyik meghatározó alakjává.
A már 40 országban sikeresen működő vezetéstechnikai programsorozatnak ismét lesz magyar rendezvénye, amelyen ezúttal a kerékpárosok és az autósok biztonságos „együttélése” áll majd a fókuszban.
Ezzel a négy keréken guruló luxusotthonnal akár úttalan utakon is bátran közlekedhetünk, de sajnos alaposan megkérik az árát.
Hamarosan Magyarországon is kapható lesz az aktuális Mustang limitált szériás új kiadása.
Most egyértelműen kiderül, hogy az eggyel kevesebb henger miatt esetleg gyengébben teljesít-e az új Fiesta ST.
Ha egy autómárka egy modellje túlél egy-két divathullámot, sikeresnek számít. Ha azonban évtizedek óta kategóriája meghatározó egyénisége bír lenni, akkor már ennél jóval többről van szó.
Ilyen az, amikor a munkavégzők járművei alaposan megnehezítik a közlekedő autók és gyalogosok dolgát.