Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A Renault egyik vezető munkatársa talált némi párhuzamot az olcsó román SUV és az ikonikus amerikai izomautó között.
A Renaulthoz tartozó Dacia 2009 végén leplezte le a Dustert, mely egy széles rétegek számára elérhető árú, adott esetben négykerékhajtással is rendelhető kompakt divatterepjáró. A modell első generációja 2010 és 2017 között volt forgalomban és nemrégiben megérkezett az általunk is letesztelt, modernizált második generáció.
A Ford Mustang egy 1964 óta velünk lévő amerikai izomautó, melynek V8-as, illetve négyhengeres motorral szerelt aktuális hatodik generációját 2013-ban leplezték le, és amely modell idén év elején kapott egy általunk is alaposan kipróbált komolyabb ráncfelvarrást.
És hogy miért említjük meg ezt a két, egymástól nem kicsit eltérő modellt egy közös cikkben? Nos, csupán azért, mert Laurens van den Acker, a Renault vezető designere az alábbi párhuzamot találta a Duster és a Mustang között: "A Duster kicsit olyan a Daciának, mint a Mustang a Fordnak: egy komoly egyéniségű ikonikus modell, ami erősebb a márkánál".
Tény ami tény, a Duster igen jól fogy, a tavaly legyártott 460 ezer Daciából mintegy 145 ezer volt ilyen típus. Sőt, a generációváltás miatt mostanság még népszerűbb a kompakt SUV, ugyanis az idei év első nyolc hónapjában már több mint 130 ezer Dustert adtak el.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.